Hei!
Kyselin tässä pari kuukautta sit miksei voi maksullilista kanavilta tallentaa ohjelmia. no nyt sitten ku soitin asiakaspalveluun ku täällä ei kukaan voinut vastana. niin syynä on tämä ettei maksullisia kanavilta voi tallentaa tonne verkkoo vaan siihen vaaditaan erillinen digiboxi joka maksaa 150e. No tässä sit ihmeteltiin ku kyselimme tarjousta 2kk sitten näistä palveluista Niin MIKS VISTUSSA SITÄ EI VOI MAINITA että jos haluatte tallentaa maksullisilta kanavilta ohjelmii niin tarvitsetta tälläsen boxin siihen. Jos olisin tämän tiennyt niin en olis ottanut koko palveluu. Miks yleensä jaellaan tollasta boxii millä ei voi tallentaa ku ei maksullisista kanavista. ja sit vielä mainostetaan et et tallenna ohjelma ja katso milloin haluat. MÄ KYLL KIROON KOKO KOTI-TV PALVELUN MAAN PIMEIMPÄÄN RAKOON.
Koti-TV ja tallennus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.