Skip to main content

Koti-TV käyttäjätunnukset

  • December 11, 2014
  • 22 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

Voisitteko lähettää Koti-TV käyttäjätunnukset sähköpostiini, en ole saanut niitä tekstiviestitse/sähköpostitse.

22 kommenttia

  • November 20, 2012
Moi Heimotus,
Lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi tai laajakaistaliittymän liittymänumeron ilman väliviivaa? Saadaan jotain "kättä pidempää" jolla lähdetään hommaa hoitamaan :)

  • November 20, 2012
Moi,
Minäkään en ole vielä saanut Koti-tv käyttäjätunnusta ja salasanaa, laitteet ovat jo tulleet ja ilmoitus että laajakaista asennetaan 23.11

  • November 21, 2012
Hei touhula,
Tunnukset näyttää lähteneen jo, mutta ei kai meillä ole väärä yhteyssähköposti sinulle.. Melkein suosittelen ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme, katsotaan sähköpostiasia kuntoon, ettei tule enempiä harmeja sen takia. Tunnukset saadaan kyllä lähtemään uudelleen oikeaan paikkaan, eli sen suhteen nou hätä :)

  • November 21, 2012
Moi.
Kyllä teillä on oikea sähköpostiosoite minulle, kun olen saanut teiltä muuta sähköpostia.

  • November 21, 2012
touhula, jos muut postit ovat sinut tavoittaneet niin ota yhteyttä mahdollisimman pian! Tunnukset tosiaan näkyy lähetetyn jo hyvän aikaa sitten eli niiden pitäisi löytyä sähköpostista. Nyt kun tilanne on se, ettei niitä siellä ole, on pakko tarkistaa tilanne!

  • November 21, 2012
Noin nyt pitäisi olla.

  • November 21, 2012
Heimotus, tunnukset näyttäisi lähteneen jo 17.10. sähköpostilla ja tekstiviestillä. Jos ei niitä löydy kummastakaan niin ota pian yhteyttä meille päin, tarkistetaan että yhteystiedot ovat kunnossa ja lähetetään tunnukset uudelleen!

  • November 21, 2012
Käyttäjätunnus tuli sähköpostitse 17.10. mutta salasanaa ei?

  • November 21, 2012
No onpas mystistä! Ota Heimotus yhteyttä niin katsotaan minne ihmeeseen se salasana on oikein jäänyt.

  • November 21, 2012
Moi.
Oli väärä puhelinnumero tiedoissani, nyt on oikeat yhteystiedot.
Asiakaspalvelija sanoi, ettei voi lähettää tunnuksia kun tilaus on vielä kesken?

  • November 21, 2012
touhula, asiakaspalvelija onkin muuten oikeassa, itse hätäilin tässä. Uudellenlähetys tosiaan onnistuu vasta, kun palvelu on toimittunut eli perjantaina. Laitetaan viesti tulemaan sinulle heti, kun se on mahdollista, yhteystiedotkin ovat nyt kohdillaan.
Miten muuten tuo laskutusosoite, oliko tarkoitus että laskut aikanaan lähtevät myös tuohon luukku.com loppuiseen osoitteeseen?

  • November 21, 2012
Moi.
laskut voi lähettää samaan osoitteeseen.

  • November 21, 2012
Tämä selvä, hyvät illan jatkot sinulle!

  • November 23, 2012
Moi.
Tänään tuli käyttäjätunnukset ja salasana mutta laajakaistaliittymää ei ole saatu asennettua.
Onko tarkempaa tietoa milloin saan yhteydet toimimaan?

  • November 26, 2012
Hei touhula!

Olit ilmeisesti jo ollut juttusilla Asiakaspalvelumme kanssa. Näyttää siltä, että linjapituus oli valitettavasti liian suuri eikä Koti TV -palvelun häiriötöntä toimintaa olisi voinut taata. Mukavaa joulunodotusta sinulle siitä huolimatta!

  • February 11, 2013
Moi,

Sama juttu täällä, kun aikaisemmilla. En ole saanut käyttäjätunnusta tai salasanaa.

  • February 11, 2013
Hei Veemaki,

Näyttäisi siltä, että liittymäsi on toimitettu 4.2.2013, mutta toimituksen tarkistus olisi tehty heti seuraavana päivänä. Toimiiko liittymäsi nyt ok? Lähetän sinulle nyt tunnukset joka tapauksessa tekstiviestillä.

  • February 11, 2013
Siis netti toimii, se korjattiin tänään. Mutta nuo antamasi koodithan ei ole koti tv käyttäjätunnukset?

  • February 11, 2013
Veemaki kirjoitti:
Siis netti toimii, se korjattiin tänään. Mutta nuo antamasi koodithan ei ole koti tv käyttäjätunnukset?


Googlettelun tuloksena sain selville että tarvitsen jonkun pin koodin, mutta mistähän sen saan. Kun en pääse oman sivun asetuksiinkaan käsiksi. Väittää että tilauskäsittely on kesken.

  • February 12, 2013
Veemaki: Nyt on Sonera Viihde Pin -koodit lähetetty. Tulihan viesti perille?
Selvitellään vielä tuota keskeneräistä tilaus asiaa täältä meiltä päin. Laitetaan tänne lisätietoa siitä, heti kun saadaan.

  • February 12, 2013
Niinamari kirjoitti:
Veemaki: Nyt on Sonera Viihde Pin -koodit lähetetty. Tulihan viesti perille?
Selvitellään vielä tuota keskeneräistä tilaus asiaa täältä meiltä päin. Laitetaan tänne lisätietoa siitä, heti kun saadaan.


Viesti tuli, kiitos.

  • February 12, 2013
Hei Veemaki,

asiakastiedoistasi löytyi tilaus joka oli tehty 5.2.2013 ja kyseessä on ollut toimituksen tarkastus. Tämä tilaus on peruttu, mutta jäänyt aktiiviseksi vielä järjestelmiimme. Pahoittelen tästä sinulle aiheutunutta harmia. Tilaus poistetaan järjestelemistämme mahdollisimman pian.