Onko noita paketteja mahdollisuus peruuttaa esim omien sivujen kautta ? En ainakaan löytänyt sieltä mitään valintaa ko operaatioon.
Sivu 1 / 1
Kanavapaketteja ei ole mahdollista itse irtisanoa Omien Sivujen kautta, muuta kuin jättämällä palvelupyyntö. Paketit voi myös irtisanoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Koska tulee viestiä että palvelupyyntö on käsittelyssä tai että maksukanavat on irtisanottu? Laitoin sen palvelupyynnön jo 1.12 että nuo nyt ilmaiseksi näkyvät maksulliset kanavat loppuisi vuodenvaihteessa.
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä jonkin verran viivettä. Ei kannata kuitenkaan huolestua, muutoksien osalta pyynnöissä huomioidaan niiden jättämispäivä jonka mukaan pyydetyt muutokset tehdään. Kun jättämäsi palvelupyyntö on käsitelty saat siitä vielä vahvistuksen.
Katja kirjoitti: Palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä jonkin verran viivettä. Ei kannata kuitenkaan huolestua, muutoksien osalta pyynnöissä huomioidaan niiden jättämispäivä jonka mukaan pyydetyt muutokset tehdään. Kun jättämäsi palvelupyyntö on käsitelty saat siitä vielä vahvistuksen.
Voisko näitä palvelupyyntömuutoksia saada kirjallisena?
Itse tein Koti-Tv sopimuksen viime kesänä ADSL-liittymän vuoksi. Maksullisten ilmaiskanavien sopimukset päättyivät vuoden lopussa ja lähetin viestin asiakaspalveluun lisäkanavien irtisanomisesta 1.12.2010. Kuittaus irtisanomisesta tuli puhelimitse noin viikon päästä. Kaksi viikkoa tämän jälkeen tuli myyntipuhelu Soneralta ja myyntihenkilöllä ei ollut tietoa minun irtisanomisesta, vaan hän yritti hyvin agressiivisesti saada jatkotilausta lisäkanavista. En tehnyt mitään jatkotilauksia, koska maksukanavien tilaus kohdaltani on järkevintä hoitaa Kaapeli-Tvn puolella. Tarkistin juuri (9.1.2011), että lisäkanavat näkyvät edelleen. Koti-Tvn laskutus maksukanavien osalta menee kahden kuukauden viiveellä ja minulla ei ole täyttä varmuutta, onko minun lisäkanavien irtisanominen voimassa.
Minulla on sama tilanne kuin Geemixillä. Nähdäkseni olen irtisanonut ne vähintään yhden kerran, mutta sielläpä ne vielä näkyvät. Joulukuussa ennen 14 päivän irtisanomisaikaa tuli minullekin tämä myyntipuheli/tyytyväisyyskysely. En jatkanut mitään ja mielestäni tein kyllä hyvin selväksi, että ne irtisanotaan ja asiakaspalvelija varmisti sen vähintään kerran. Pari päivää tämän jälkeen liittymänhallintaan (Asiakastiedot > Liittymä ja palvelut > Tilatut palvelut, asetukset > Käytössäsi olevat kanavapaketit) ei kuitenkaan ollut ilmestynyt "Tilaus päättyy" kohtaan mitään päivämäärää (eikä siellä ole edelleenkään). Tämän vuoksi tein vielä irtisanomisen kirjallisesti palvelupyynnön kautta. En saanut siitä vahvistusta tai mitään vastausta, joten oletin tuon "ensimmäisen" irtisanomisen jo menneen voimaan... nähtävästi ei ole mennyt.
Toki tästä ajattelin soittaa nyt heti maanantaina, mikäli asia ei nyt tässä selviä.
Toki tästä ajattelin soittaa nyt heti maanantaina, mikäli asia ei nyt tässä selviä.
kivikasa kirjoitti: Minulla on sama tilanne kuin Geemixillä. Nähdäkseni olen irtisanonut ne vähintään yhden kerran, mutta sielläpä ne vielä näkyvät. Joulukuussa ennen 14 päivän irtisanomisaikaa tuli minullekin tämä myyntipuheli/tyytyväisyyskysely. En jatkanut mitään ja mielestäni tein kyllä hyvin selväksi, että ne irtisanotaan ja asiakaspalvelija varmisti sen vähintään kerran. Pari päivää tämän jälkeen liittymänhallintaan (Asiakastiedot > Liittymä ja palvelut > Tilatut palvelut, asetukset > Käytössäsi olevat kanavapaketit) ei kuitenkaan ollut ilmestynyt "Tilaus päättyy" kohtaan mitään päivämäärää (eikä siellä ole edelleenkään). Tämän vuoksi tein vielä irtisanomisen kirjallisesti palvelupyynnön kautta. En saanut siitä vahvistusta tai mitään vastausta, joten oletin tuon "ensimmäisen" irtisanomisen jo menneen voimaan... nähtävästi ei ole mennyt.
Toki tästä ajattelin soittaa nyt heti maanantaina, mikäli asia ei nyt tässä selviä.
Jahas, tämä selvensi minun osalta tilannetta. Liitymänhallinnasta ei löytynyt tilattujen palvelujen kohdalta kuin Sonera Koti Tv.
Geemix kirjoitti: Jahas, tämä selvensi minun osalta tilannetta. Liitymänhallinnasta ei löytynyt tilattujen palvelujen kohdalta kuin Sonera Koti Tv.
Klikkasithan myös "asetukset" oikealta?
kivikasa kirjoitti: [quote="Geemix":e172k6e7]Jahas, tämä selvensi minun osalta tilannetta. Liitymänhallinnasta ei löytynyt tilattujen palvelujen kohdalta kuin Sonera Koti Tv.
Klikkasithan myös "asetukset" oikealta?[/quote:e172k6e7]
Asetukset on harmaana, eikä sen alla ole mitään.
Toisaalta, sivun yläreunassa on seuraava teksti:
Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Geemix ja Kivikasa: Maksu TV -kanavat näyttävät jostain syystä yhä olevan voimassa molempien Koti TV -palveluissa. Kannattaa vielä tarkastaa irtisanomisten tilanne asiakaspalvelusta puhelimitse, Palvelupyynnöllä tai ajanvarauksen kautta.
Suski kirjoitti: Geemix ja Kivikasa: Maksu TV -kanavat näyttävät jostain syystä yhä olevan voimassa molempien Koti TV -palveluissa. Kannattaa vielä tarkastaa irtisanomisten tilanne asiakaspalvelusta puhelimitse, Palvelupyynnöllä tai ajanvarauksen kautta.
Ei voi olla totta!!!
Niin kuin sanottu, niin tein irtisanomisilmoituksen 1.12.2010 asiakaspalveluun palvelupyynnöllä. Tämä irtisanominen vahvistettiin puhelimitse viikko tämän jälkeen. Kaksi viikkoa tämän jälkeen tuli myyntipuhelu enkä tehnyt mitään lisätilauksia ja kanavien irtisanominen vahvistettiin jälleen. Jos minä teen samat kuviot uudelleen, niin mikä ihme sen takaa, että irtisanominen on voimassa, kun puheluista ei jää mitään dokumenttia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suski kirjoitti: Geemix ja Kivikasa: Maksu TV -kanavat näyttävät jostain syystä yhä olevan voimassa molempien Koti TV -palveluissa. Kannattaa vielä tarkastaa irtisanomisten tilanne asiakaspalvelusta puhelimitse, Palvelupyynnöllä tai ajanvarauksen kautta.
Uusi palvelupyyntö lähetetty.
Minusta tuntuu, että Koti-Tvn ja Kaapeli-Tvn asiat menevät iloisesti Soneran myyntiorganisaatiossa sekaisin. Itse tilasin Koti-Tvn 13.07.2010 nimenomaan laajakaistayhteyden (24MB) vuoksi. Minulla oli tuolloin voimassaoleva sopimus Urho-Totalista 10.12.2010 saakka Kaapeli-Tvn puolella. Uudistin Urho-Totalin sopimuksen 18.11.2010 jatkumaan 1.1.2011 alkaen Kaapeli-Tvn puolella. Minulla on ollut Canal Digitalin lautanen tammikuusta 2010 alkaen, joka tuli aikanaan hankittua Vancouverin olympialaisia varten, koska tuolloin Soneran kaapelissa ei ollut HD-kanavia saatavilla. Canal Digitalin pakettina on Viihde HD, johon tuolloin sain 2 euron kuukausihintaan myös MTV3 kanavapaketin.
Niin kuin edellisestä käy ilmi, minulla ei ole minkäänlaista tarvetta Koti-Tvn lisäkanaviin. Molemmilla kerroilla kun asiakaspalvelusta on soitettu, olen kertonut, että olen tilannut tarvittavat lisäkanavat Kaapeli-Tvn puolelta. Jostain kumman syystä tämä ei vain mene perille Koti-Tvn myyntipalveluun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.