Palvelua käyttöönotettaessa tuli pikkuinen mutka matkaan,
loota päälle, ensimmäinen keltainen pallo vilkkuu keltaisena, vilahtaa välillä vihreänä ja lopuksi 2 vihreätä ja 1 punainen pallo ja laite boottaa itsensä. Tämä toistuu niin kauan kun jaksaa tuijotella.
Motorola suoraan RJ45:sella kiinni linksys:n ADSL2+ reitittimessä, DHCP päällä, ei palomuuria käytössä, eli yhteyspuolen luulisi olevan kunnossa.
Apuja tähän? Kiitos.
Koti-TV Motorola boksi ei päivity
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.