Skip to main content

Koti tv:n ajastintalletus

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Koti tv toimii ihan hyvin (digiboksi VIP 1903). Mutta miten voin esim. laittaa ajastintalletuksen huomiseksi klo 21.00 tv2:lla?