Skip to main content

Koti-TV:n boksi jumiutuu

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Meillä on Motorolan tallentava boksi ja uusimman päivityksen jälkeen se on alkanut jumiutumaan aika ajoin siten, että ruutu menee mustaksi, eikä mitään tapahdu. Kun menee valikkoon, ei valitsinta voi siirtää. Myös tallennukset keskeytyvät. Tätä on siis ilmennyt ainoastaan aivan viime aikoina.

Homma korjaantuu, kun otan boksista virtapiuhan pois ja laitan takaisin. Boksin äänenvoimakkuus tosin säätyy itsestään melkoisen suureksi uudelleenkäynnistyksen jälkeen.

Edit: täällä taidetaan keskustella samasta aiheesta: viewtopic.php?f=67&t=5715