Hei
Sain tällä viikolla tilaamani koti tv:n digiboksin ja aluksi kaikki meni hyvin, mutta nyt digiboksin kanssa on tullut ongelmia. Eli kun katsoin leffaa normaalisti tv:stä pomppasi digiboksi yllättäen videonvuokraus palveluun. Ja tätä samaa on nyt jatkunut väliajoin. Mistä tämä johtuu?
Toinen vika vielä. Tänään klo 19 jälkeen yritin alkaa katsomaan mtv3 kanavaa, niin joka kerta kun kolmoselle kanavan käänsin sieltä alkoi svt:n uutiset. Joka kerta alusta. Mitähän v....
Onko tähän jotain päivityksiä vai mistä kiikastaa. Olen käynnistellyt boksia uudelleen ja resetoinut myös modeemia mutta vika ei ilmeisesti ole siinä.
Muuten kyllä laajakaistat ja muut toimii hyvin.
- Joni
Koti tv:n digiboksi ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.