Skip to main content

Koti tv:n digiboksi ei toimi

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 31 katselukertaa

Hei

Sain tällä viikolla tilaamani koti tv:n digiboksin ja aluksi kaikki meni hyvin, mutta nyt digiboksin kanssa on tullut ongelmia. Eli kun katsoin leffaa normaalisti tv:stä pomppasi digiboksi yllättäen videonvuokraus palveluun. Ja tätä samaa on nyt jatkunut väliajoin. Mistä tämä johtuu?

Toinen vika vielä. Tänään klo 19 jälkeen yritin alkaa katsomaan mtv3 kanavaa, niin joka kerta kun kolmoselle kanavan käänsin sieltä alkoi svt:n uutiset. Joka kerta alusta. Mitähän v....

Onko tähän jotain päivityksiä vai mistä kiikastaa. Olen käynnistellyt boksia uudelleen ja resetoinut myös modeemia mutta vika ei ilmeisesti ole siinä.

Muuten kyllä laajakaistat ja muut toimii hyvin.

- Joni

6 kommenttia

  • September 13, 2010
ADSL-liittymien Koti TV:n nykyinen versio vaihtaa näkyviin videovuokraamon ainakin silloin kun yhteys palvelimelle katkeaa ja mahdollisesti myös muissa ongelmatilanteissa.

Voit tehdä tarvittaessa Koti TV:stä vikailmoituksen TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.

Tämän hetkisen tiedon mukaan ADSL-liittymien Koti TV:ssä Canal+ Sport 1, Canal+ Sport Extra ja Nelonen Sport eivät näy.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • November 8, 2010
Digiboksi on toiminut nyt hyvin, paitsi tänään. Tuossa puoli seitsemän jälkeen veti ruudun pimeäksi ja ei aukaise mitään kanavaa. Heittää virhekoodin 2:0. Ja sen jälkeen tulee musta ruutu. Kellonaika kyllä kulkee ja ohjelmat päivittyvät mutta mitään ei näy. Saisinko nopean vastauksen kiitos.

  • November 8, 2010
Minulla sama juttu kuin edellisellä kirjoittajalla. Ei näy kanavat vaan tulee 'Video server failure'..

  • November 8, 2010
Soittelin vikapalveluun ja siellä kertoivat, että kyseessä on yleinen vika ettei ole omista laitteista kiinni.

  • November 8, 2010
Ei näytä toimivan edelleenkään..

EDIT: Nyt toimii :)

  • November 8, 2010
Näitä vikoja tuntuu olevan yleisesti, eikä ainakaan meille ole ilmoitettu mistä tämä johtuu? VIELÄKÄÄN!!!