Skip to main content

Koti-tv:n irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Haluan irtisanoa koti-tv palvelun, joka minulla on ollut kokeilussa 3 kk. Asiakaspalvelu ei toimi ja irtisanominen pitää tehdä ennen kuun loppua. Suomen kattavin videovuokraamo oli suuri pettymys, katsoin 4 elokuvaa, joista yhdessä oli tekstitykset oletuksena ruotsiksi, yhdessä tuli tekstitykset jäljessä ja loput tökkivät pahasti, viimeistä ei pystynyt edes katsomaan tökkimisen vuoksi.

1 kommentti

  • April 5, 2011
Palvelumuutokset eivät onnistu keskustelupalstan kautta. Asia pitäisi siis hoitaa joko puhelimitse, jättämällä Palvelupyyntö Omien Sivujen kautta tai tekemällä ajanvaraus.