Skip to main content

Koti TV:n käyttäjätunnukset tänne ja HETI.

  • December 11, 2014
  • 20 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Minulle piti aueta laajakaista ja koti tv perjantaina.
Ensiksi asennusmiehet töpeksivät jotenkin ja laajakaista aukesi vasta tänään tiistaina!
Ja vihdoinkin kun pääsin asentamaan koti tv:tä, niin se rupesi kyselemään kayttäjätunnusta ja salasanaa.
Ja niitä ei ole lähetetty minulle mihinkään s.postiin eikä puhelimeen!
Eli nyt lähetätte niin pian kun mahdollista minulle ne tunnukset.
Vaadin hyvitystä laskussa tästä huolimattomuudestanne.

yht. tiedot:
Liittymänumero: 333-xxxxxx

T: Mikko Ahola

20 kommenttia

  • October 17, 2012
Hei mahola99!

Ikävä kuulla, että toimituksen kanssa on ollut ongelmaa. Pahoittelut siitä.
KotiTV käyttäjätunnus ja PIN -koodit on lähetetty @hotmail.com -loppuiseen sähköpostiisi 30.09.12 tilauksen yhteydessä. Jos näitä ei enää sähköpostista jostain syystä löydy (tarkastathan varmuudeksi myös roskaposti -kansioin), voit tilata kätevästi uudet Omilta Sivuilta (laajakaistan käyttäjätunnus ja salasana) reittiä "Laajakaista" -> "Liittymä ja palvelut" -> "Asetukset".
Mukavia hetkiä uuden palvelun parissa ja oikein hauskaa syksyä sinulle!

  • November 8, 2012
Hei!

Voisin jatkaa tähän viestiketjuun, sillä asiani koskee myös käyttäjätunnus-/kirjautumisongelmaa.

En onnistu kirjautumaan Koti TV:n tallennuspalveluun, vaikka käyttäjätunnus ja salasana (pitkä numerokoodi) on lähetetty minulle viesteinä. Olen myös vaihtanut salasanaa liittymänhallinnasta, jolloin uusi salasana tuli taas viestinä. Palveluun kirjautumiseksi kehoitetaan käyttämään laajakaistaliittymän käyttäjätunnusta, johon olenkin kokeillut sekä lähetettyä numerokoodia että lyhyempää kirjainmuodossa olevaa (esim asiakas-1). Kun puolestaan yritän tilata uuden salasanan, palvelu valittaa, ettei asiakastietoihin ole liitetty puhelinnumeroani, vaikka sekin näyttää seisovan tiedoissani Omille Sivuille kirjautuessani. Mikä nyt neuvoksi?

  • November 9, 2012
Hei justeboy

Lähetin sinulle KotiTV käyttäjätunnuksen ja salasanan tekstiviestillä. Olitko jo kokeillut samalla käyttätunnuksella ja salasanalla? Jos salasana oli eri, kokeile lähettämälläni tunnuksilla ja ilmoita, miten kävi. Tutkitaan asiaa tarkemmin mikäli tunnukset eivät toimi.

  • November 9, 2012
Kiitos viestistäsi. Nuo lähettämäsi tunnukset ovat samat, joita yritin jo eilen illalla. Eivät siis ole toimiva yhdistelmä. Oletan, että käyttäjätunnus olisi muotoa "tunnus-#", sillä tuota yrittäessä palvelu sentään tunnistaa sen olemassa olon (Sanoo "Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa." Muuten tulee ilmoitus "Käyttäjätunnusta ei löytynyt. Tarkista oikeinkirjoitus." tilatessa uutta salasanaa).

  • November 9, 2012
Hei justeboy

Huomasin juuri, että halusit päästä KotiTV:n tallennuspalveluun. Ilmeisestit tarkoitat tällä Omien Sivujen kauta tehtävää tallennusta? Omille sivulle kirjaudutaan laajakaistan tunnuksilla (esim. tunnus-1). Yleensä tunnus koostuu etu- ja sukunimestä.

Pahoittelen sekaannusta. Lähetin sinulle uuden salasanan Omille Sivuille. Käyttäjätunnuksen löydät sopimuspapereista.

Näillä tunnuksilla pitäisi päästä tekemään tallennuksia KotiTV:lle.

  • November 9, 2012
Pääsen nyt kirjautumaan tavoittelemaani palveluun. Kiitos suuresti avusta.

  • November 25, 2012
Hei

Täällä olisi sama ongelma kuin nimimerkillä Justeboy!

Kirjautuminen KotiTV:n tallennuspalveluun Omien Sivujen kautta ei onnistu, eikä myöskään tuo salasanan tilaaminen, vaikka puhelinnumero on kyllä tiedoissa..

  • November 26, 2012
Hei jskotitv

Pistin uuden salasanan tulemaan. Kokeile pääsetkö kirjautumaan Omille sivuille uuden salasanan kanssa. Mikäli ongelma jatkuu edelleen, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö, niin me otamme yhteyttä sinuun. Toivotaan, että uusi salasana toimii.

  • November 26, 2012
Kiitos Arttu!

Nyt toimii. =)

  • November 26, 2012
Hei,

Voisinko saada käyttäjätunnukset KotiTV-palveluun? Mitään viestiä ei ole saapunut perille asti, ja omat sivut-kauttakin jumii "Hetkinen, tilausta käsitellään" kohtaan.

  • November 27, 2012
Hei madreq!

Laitettu tekstiviestillä tulemaan. Onhan tällä kunnossa?

  • January 14, 2013
Hei,

Minulta puuttuu laajakaista tunnusten salasana joten en pääse käyttämään Koti TV:n tallennuspalvelua ja uuden salasanan tilaaminen ei onnistu käyttäjätunnuksen avulla. Eli siis sama ongelma kuin parilla aikaisemmalla käyttäjällä tässä ketjussa. Saisikohan täältä mahdollisesti uuden salasanan?

  • January 14, 2013
Hei Tomaatti4 ,

sinulle on hetki sitten lähetetty uusi salasana tekstiviestinä.

  • January 14, 2013
Juu kiitoksia, nyt toimii.

  • April 14, 2013
Mullekki se salasana siihen etätallennukseen, luulis että soneralla on jo mun puh.numero jossai tietokannassa vaikka salasananpalautustsydeemi sanooki etten oo sitä muka ilmottanu. Kummasti vaan osaavat mun numeroon soitella

  • April 15, 2013
Skipalong: Etätallentaa voit Omien Sivujen kautta ja sinne kirjaudutaan laajakaistan käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttäjätunnus löytyy mm. jokaiselta laajakaistalaskultasi (mallia asiakas-1). Salasanan lähetin matkapuhelimeesi, asiakastiedoistasi löytyvään 050-alkuiseen numeroon.

  • October 17, 2013
Hei,
minulla on sama ongelma kun näköjään monella muullakin, elikä en pääse kirjautumaan Sonera Viihteen Omille Sivuille niin että pääsisin tallentamaan TV-ohjelmia tietokoneelta. Käyttäjätunnus ja salasana eivät näköjään täsmää enkä enään osaa sanoa mitä kaikkia yhdistelmiä olen kokeillut. Elikä olisi hienoa jos voisitte lähettää minulle toimiva käyttäjätunnus ja salasanaa niin että pääsen käyttämään tätäkin tapaa tallentaa ohjelmia. Kiitos!

  • October 17, 2013
Hei Navivi,

Pääsetkö kirjautumaan Omille sivuille laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnuksella? Sama tunnus jolla kirjaudut laajakaistaliittymäsi sähköpostiin.

Mikäli olet unohtanut tunnuksen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

  • October 17, 2013
Hei,

mikään saamistani salasanoista ei toimi, ei ne jotka tuli vihde paketin sopimuksessa, eikä ne jotka lähetettiin puhelimeeni. Käyttäjätunnukseen (esim. asiakas-1) en endes tietääkseni ole saannut mitään erityistä salasanaa. Liittymään saamani käyttäjätunnus ja salasana ovat molemmat pitkiä numerosarjoja ja ne eivät toimi. Ja luomani Sonera Omat Sivut tunnukset eivät toimi kun haluan päästä Sonera Vihteen Omille sivuille niin että saisin käytettyä tallennus mahdollisuutta.

  • October 18, 2013
Hei Navivi,

Suosittelisin olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin saadaan käyttäjätunnus ja salasana lähetettyä sinulle uudelleen.