Skip to main content

Koti-TV:n käyttäjätunnus ja salasana eivät toimi

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Mikä mättää? Olen roikkunut asiakaspalvelun puhelimessa jo tunnin, kun siellä on TILAPÄISESTI ruuhkaa. Pikkuisen jo pipo kiristää.

6 kommenttia

  • September 14, 2011
Löysää pipoa, et ehtinyt linjoille ennen klo kahdeksaa. Silloin palvelu menee kiinni ja avataan taas huomenna klo 08.

  • September 14, 2011
Etuhaarukka kirjoitti:
Löysää pipoa, et ehtinyt linjoille ennen klo kahdeksaa. Silloin palvelu menee kiinni ja avataan taas huomenna klo 08.


Jos olen klo 18.43 roikkunut linjoilla tunnin, olen mitä ilmeisimmin soittanut sinne ennen kello 20. Kello 20 miesääni sitten ystävällisesti ilmoitti, että puhelinpalvelu on päättynyt. Mikä palvelu?

  • September 14, 2011
Sorry, tarkoitin juuri tuota että roikut siellä klo 20 asti ja sonera lyödään kiinni. Ei paha jonotusaika, kuulemma aina 1-2 h kellonajasta riippumatta.

  • September 15, 2011
Pekka_59: Asiakastietojemme mukaan KotiTV-tilauksesi on kesken. Kytkentäpäivä on sovittu 22.9.2011 päivälle. Tämä aiheuttaa sen, ettei KotiTV:n tunnukset vielä toimi. Pyrimme kuitenkin nopeuttamaan tilauksen etenemistä, jotta saisit palvelun mahdollisimman pian käyttöösi.

  • September 29, 2011
Tänään piti olla asennettuna, digiboxi kyllä löytää netin ja kaikki mutta käyttäjätunnus eikä salasana toimi.. liittymätyypin muokkauksessa sanotaan että tilanne vielä kesken.. tarviikohan tässä lähteä naapuriin että saa edes televisiota katsottua..

  • September 30, 2011
kellofiltteri kirjoitti:
Tänään piti olla asennettuna, digiboxi kyllä löytää netin ja kaikki mutta käyttäjätunnus eikä salasana toimi.. liittymätyypin muokkauksessa sanotaan että tilanne vielä kesken.. tarviikohan tässä lähteä naapuriin että saa edes televisiota katsottua..


Tilauksesi on mennyt läpi järjestelmässämme viime yönä. Kokeilisitko nyt kirjautua uudelleen?