Vanhan internetliittymäni sopimus menee umpeen tässä heinäkuussa ja Soneralta tarjottiin uudeksi liittymäksi tätä Koti TV-pakettia. Laitteet tulivat noin viikko sitten ja samalla myös viesti siitä, että liittymä on valmis käyttöönotettavaksi. Tuo ei kuitenkaan toiminut, kun kokeilin, enkä löytänyt mistään tilausvahvistuksesta tai muista sähköposteista infoa siitä, milloin liittymän pitäisi alkaa toimimaan.
Mietiskelin tässä, että alkaako tuo Koti Tv toimimaan vasta elokuun alussa, vai pitäisikö sen toimia jo nyt?
Koti TV:n käyttöönotto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.