Skip to main content

koti tv:n käyttöönotto

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Miten käyttäjätunnuksen kirjaimet pitäisi oikein syöttää, ensi kertaa Koti TV palvelua käytettäessä, kun kaukosäädin ei sitä salli?

4 kommenttia

  • September 30, 2011
Kaukosäätimen numeronäppäimissä on mukana kirjaimet. Kirjoittaminen onnistuu painamalla näppäintä useamman kerran halutessasi käyttää näppäimen alla toisena, kolmantena tai neljäntenä olevaa kirjainta. KotiTV:n käyttöohjeessa on kerrottu kaukosäätimen toiminnasta tarkemmin.

  • September 30, 2011
Näyttöön ilmestyy vain monta numeroa, ei kirjaimia. Ei tunnu onnistuvan vaikka kuinka nopeasti painaisi nappulaa. Pitäisikö ensin painaa jotain toista nappulaa vai miten se onnistuu?

  • September 30, 2011
troubleshooting kirjoitti:
Näyttöön ilmestyy vain monta numeroa, ei kirjaimia. Ei tunnu onnistuvan vaikka kuinka nopeasti painaisi nappulaa. Pitäisikö ensin painaa jotain toista nappulaa vai miten se onnistuu?



"Syötä käyttäjätunnus (10 merkkiä) käyttäen kaukosäätimen numeronäppäimiä.
Numeronäppäimen painamisesta numeron näkymiseen ruudulla saattaa kulua pieni
hetki. Kun olet syöttänyt koodin, vaihtuu rivi automaattisesti." -Käyttöopas

Käyttäjätunnus ja salasana on itselläni ainakin pelkkinä numeroina.

  • September 30, 2011
troubleshooting: Onko mahdollista, että lisäät asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiilisi tietoihin, niin pääsisin katsomaan asiakastietojasi tarkemmin? Ilmoitathan tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.