moi mullaki on ongelmii soneran laskujen kanssa olen jättäny selvitys pyynnön tosin asiakas palveluun, mistä viimeisimpään ei vastattu ollenkaan koitin jättää kalenteriin soitto pyynnön kaikki ajat varattu ,
ja jos oon ymmärtäny asiakas palvelusta oikein niin jos haluan tehdä reklamaation niin pitää johonki vaasaan lähettää etana postia. onko tosiaan niin että en voi tehdä reklamaatiota sähköpostilla(kannatas varmaan soneran ottaa joku sähköpostilaatikko vaik elisalta) jos siis omista yhteksistä ei kerran löydy.
musta tuntuu että tää on asiakkaiden k.....ttamista ihan kympillä et kukaa ei viittis reklamoida. mun asia koskee kanava paketteja joita en o tilannu. jos meil ei ois taloyhtiö valinnu tätä soneraa varmaa luopuisin välittömästi
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.