Skip to main content

Koti TV:n laajakaista nopeus

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Laitoin Koti TV:n jossa laajakaistan nopeus pitäisi olla 100/10 on vain 12/12
Entinen oli 10/2 lähetys nousi mutta muuten pysyi samana. Missähän vika ?

5 kommenttia

  • November 15, 2012
Hei Urpo1,

Oletko mitannut yhteyden nopeuden langattoman verkon yli vai kaapelilla suoraan modeemilta/reitittimeltä? Jos olet mitannut langattoman verkon yli, kokeile vielä kaapelilla.

Jos yhteyden hidastelu jatkuu, otathan vikapalveluumme yhteyttä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • November 15, 2012
On mitatattu kaapelilla suoraan . Olen jättänyt palvelupyynnön jo kaksi kertaa ja Koti TV:n yhteyshenkilökin aikoi tehdä vikailmoituksen puolestani .
Mutta mitään ei ole tapahtunut, taitaa olla aikamoiset vikaruuhkat päällä ?

  • November 16, 2012
Hei Urpo1,

En löytänyt liittymällesi vikailmoitusta. Mikäli ongelma on edelleen olemassa niin suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan vikapalveluun.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • November 16, 2012
Hei Marko !

Laitoin eilen , kuin aikaisemminkin palvelupyyntölomakkeella vikailmoituksen.
Mihinkähän ne oikein menee ?

  • November 16, 2012
Hei Urpo1,

Tämä selittääkin miksi avointa vikailmoitusta ei vielä löytynyt. Palvelupyyntösi ei ole vielä vastaanotettu, eikä siksi löytynyt avointa vikailmoitusta.

Palvelupyynnöt käsitellään siinä järjestyksessä kun ne on lähetetty, joten sinunkin ilmoituksesi pitäisi tulla piakkoin käsittelyyn. Saat viestin kun palvelupyyntö on vastaanotettu ja käsitelty. Mikäli tarvitsemme lisätietoa asiaan liittyen, soitamme sinulle.