Meitä on laskutettu koti-tv:n käytöstä kahtena kuukautena. Kesäkuulta laskutettiin vain osaa, ja sitten heinäkuulta koko 10euroa. Vaikka ollaan tilattu liittymä viime vuonna "24kk ilmainen koti-tv" Mitä ihmettä?! Ja mihinkään numeroon en suostu soittamaan vaikka ei maksaisi mitään, koska ongelma on teistä kiinni ei meistä. Yhtäkään laskua ei makseta ennen kuin asia on oikaistu.
Tiedän toki että ei tämä varmasti teistä kysymyksiin vastaajista ole kiinni...
Ja mitä seuraava kappale tarkoittaa uusissa käyttöehdoissa?
"Lisäksi asiakkaalla sopimusmuutoksen johdosta oleva irtisanomisoikeus on rajoitettu 3 kuukauteen muutoksen voimaantulosta. Aikaisemmin vastaavaa rajoitusta ei ollut. Toisaalta vaikka tähän on tullut irtisanomisoikeuden käyttämiselle takaraja, selkeyttää se kuitenkin kokonaisuutena tilannetta. "
Että kun uudet toimitusehdot astuu voimaan mulla on mahdollisuus päättää sopimukset vedoten tuohon vai hä?
Koti-tv:n laskutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.