Terve,
Olikohan maanantai vai sunnuntai, kun Koti-TV:n boksi tarjosi päivitystä. Otin sen vastaan ja aloin odottelemaan. Hetken kuluttua ruutu meni aivan sekaisin, siitä ei saanut enää mitään selvää. Odottelin 15 min, että päivitys olisi varmasti ehtinyt mennä sisään. Mutta tämän jälkeen ei laite ole järjellistä kuvaa antanut ulos. Yritin resetoida boksin, mutta tuloksetta. Grafiikat ovat sekaisin. Luullakseni sain boksin resetoitua, mutta grafiikat ovat edelleen sekaisin. Kuvassa on 5 palloa, jotka ovat aluksi harmaita. Nyt yksi niistä muuttui keltaiseksi, mahtaakohan kuvata resetoinnin edistymistä? Mutta ei tästä mitään tule, apuja tarvitaan!
Koti-TV:n päivityksen jälkeiset ongelmat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.