Skip to main content

koti-tv:n peruuttaminen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terve!

Hämeenlinnan sonera myymälästä soitettiin ja kaupattiin koti-tv pakettia ja tulihan se otettua,myöhemmin selvisi että laajakaistan joutuis ottaan kahdeksi vuodeksi(mulla on vuosi vielä vanhaa laajakaista sopimusta jäljellä).
Menin liikkeeseen peruuttaan tilauksen ja palautin koti-tv paketin,siitä on jo 2 viikkoa aikaa,silti tulee ilmoitus,että voin ottaa palvelun käyttöön.
Miksei irtisanominen ole mennyt perille,puhelinmyynnissähän on 14 vuorokauden irtisanomisaika.
Vastatkaa asiantuntijat!!!!!!!

Terv.Timo

1 kommentti

  • November 2, 2011
Hei. Ikävä kyllä asiakastietojemme mukaan ei ole tullut ilmoitusta, että tilaus tulisi perua. Pahoittelut tästä. Pyydänkin sinua ottamaan ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30), että asia saadaan pikaisesti hoidettua.