Hei!
Tuli ilmi sellainen ongelma, että kun Koti TV:n tallennusnäkymä on verkkoselaimella auki kahdessa eri koneessa (miniläppäri sohvalla sekä työpöytätietokone) niin toiselta koneelta merkityt tallennukset eivät päivity edes sivunlatauksen (refresh) tai uudelleenkirjautumisenkaan jälkeen.
Jos kuitenkin kirjautuu tallennusnäkymään uudestaan incognito-tilassa (eli selaushistoria ja cookiet tyhjänä) uudet tallennukset tulevat näkymään.
Toivon että tämän saisi toimimaan niin että pelkkä sivunlataus riittää toiseelta koneelta tehtyjen tallennusten päivittymiseen. Eihän tämä kovin iso juttu ole, mutta voitte varmaan välittää viestin kehitystiimille?
Koti TV:n tallennuksen käyttö usealta koneelta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.