Tilasin Soneran sivujen kautta koti-tv:n ja laajakaistan. Soitin parin päivän kuluttua ja kysyin tilausta, se oli mennyt soneralle asti mutta ei siellä eteenpäin. Puhelimen kautta tehtiin uusi tilaus. Digiboksin jo sain ja nyt soitin uudestaan niin sanoivat että tilaus on siellä mutta ei taaskaan ole mennyt eteenpäin vaan siinä on jotain ongelmia edelleen. Soneran asiakaspalvelussa sanottiin että tänne saa 24/1 - liittymän. Jos saa niin kuinka monen viikon päästä, kun tilaukset ei etene.
Sivu 1 / 1
Tilaus joudutaan todennäköisesti tekemään vielä kerran uudelleen koska se ei ole edennyt. Laajakaistaliittymällä on noin viikon toimitusaika joten ainakin ensi viikkoon toimitus kyllä menee. Sinun kannattaa soittaa asiakaspalveluun vielä huomenna jos sinuun päin ei olla yhteydessä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.