Kirjoitampas nyt tännekkin, kun muuten en ole palvelua saanut, enkä enää viitsisi jonotella/maksaa puhelimen kautta.
Soneran laajakaista ja koti-tv on nyt "toiminut" minulla viikon.
Tilasin ne noin kuukausi sitten, ja toimitus luvattiin pariin viikkoon. Muutaman päivän päästä tuli puhelinsoitto soneralta, johon en silloin ehtinyt vastaamaan. Soitin kuitenkin 5 minuutin päästä takaisin, ja kyselin mitähän asia koskisi. Eivät osanneet sanoa soiton syytä, mutta sanoivat että jos asia on tärkeä, soitellaan uudestaan.
No tuli sitten luvattu asennuspäivä, mutta mitään ei kuulunutkaan. Soittelin laajakaistan perään, ja sanoivat etteivät olleetkaan saaneet suljettua aikaisempaa laajakaistaani. Eivät sitten näköjään ajatelleet asian olevan niin tärkeä, että siitä minulle olisi tarvinnut ilmoittaa. Eli tässä tapauksessa laajakaistan tilaus piti uusia, joka tarkoitti kahden viikon lisäodotusta.
Soittelin vielä soneralle ja kyselin uutta asennusaikaa. Asiakaspalvelia sanoi kysäisevänsä asiaa ja soittavansa heti takaisin. Odottelin tunnin, jonka jälkeen soitto tuli. Mutta asiakaspalvelia varmistikin vain osoitteeni ja sanoi palaavansa asiaan. Mutta eipä palannutkaan.
Soittelin sitten myöhemmin uudestaan asiasta ja sainkin asennuksen parin viikon päähän.
Asennuspäivä tuli, mutta asentaja ei löytänytkään meiltä soneran vetämää puhelinlinjaa? ja asiaan palattaisiin taas. Luvattiin soittaa ja hyvät päivänjatkot.
Seuraavana päivänä muutaman vihaisen asiakaspalvelusoiton jälkeen asentaja tulikin, löyti linjat ja puolessa tunnissa laajakaista oli vihdoin auki.
Ja sitten asiaan:
Ensimmäisenä päivänä koti-tv ei suostunut pysymään toiminnassa kymmentä minuuttia kauempaa. Aina heitti vaan videovuokraussivuille.
Toinen päivä koti-tv tökki puoli päivää, mutta sitten alkoi toimimaan moitteettomasti kaksi tuntia.
Kolmas päivä tulikin tämä koko maan kattava toimintahäiriö.
Neljäs päivä boxi rupesi herjaamaan että reitittimessä on jotain häikkää. Tämän se teki kaksi kertaa, ja asiaan auttoi vain boxin resetoiminen.
Viides päivä taas tuota pienempää takkuilua, johon auttaa kanavien rämppäily.
kuudes ja seitsemäs päivä vain muutama pienempi takkuaminen, mutta osa discoveryn kanavista ei toimi.
Olenkin kysellyt netin kautta asiakaspalvelusta onko nämä vain koti-tv:n ominaisuuksia, vai onko nyt jossain muussa vikaa. Mutta arvatenkin, yhteydenottoja ei tule...
Sivu 1 / 1
Niin ja jos otti teidän laajakaistan, koska halusi koti-tv palvelun, onko toimimattomuuden ja tyytymättömyyden takia mahdollista saada hyvitystä tulevasta laskusta. Koska ettehän ole myöskään saanut toimitettua minulle haluamaani palvelua.
Minulla samoja ongelmia! eli kun katsoo mitä tahansa urhon kanavaa niin menee muutama minuutti hyvin ja sitten loikkaakin jo itsestään videon vuokrauspalvelun puolelle ja kun painaa back nappulaa jolloin pitäisi päästä takaisin niin boxi "jökkää" kokonaan..??
Samaa ongelmaa pukkaa, ite soittanu vikapalveluun usiamman kerran, josta on luvattu soittaa takasin, kuitenkaan mitään ei ole kuulunut, tälle aamulle soittelin discoveryn kanavista kun eivät näkyneet, aikovat soittaa kunhan ongelma on korjattu mutta tähänkään mennessä mitään ei ole kuulunut!! Kovat on lupaukset, jos joutuisin maksamaan tästä olisin todennäköisesti jo irtisanonut koko roskan, ja voi olla että irtisanon jokatapauksessa mikäli ei ala toimimaan!!
Maanantai iltapäivänä tuli discoveryt takasin, ja pätkimiset hävisi. Toivottavasti kokonaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.