Täällä on tosi pahalla tuulella oleva siis tosi pahahalla tuulella oleva koti-tv/netin omistaja...jää muuten pilkut ja pisteet kyllä pois.
Taloyhtiömme otti Soneran kaapelin käyttöön lokakuussa...sekin peeveli oli myöhässä.Irtisanoin Elisan siksi päiväksi kun piti tulla Sonera....agrrr.
Tilasin koti-tv systeemin mikä sisälsi sekä digiboksin että modeemin...ja nyt netti tökkii telkkarissa pysäytys kuvia ja liian monta kertaa esm.yhden leffan aikana.Laskin että 1/2 tunnin aikana 13 kertaa ja kesto oli 5-15 sek eli aivan liian kauan. Minulla pitäisi olla 100 onko se nyt megan nopeus...kävin testaamassa sivuillanne ja lukemat olivat latausnopeus 37.74 ja läh.nopeus oli 10.50..siis missä vika...ei ainakaan asennuksessa,nimittäin minulla kävi "nörtti" laittamassa piuhat kiinni koska en itse ymmärrä noitten laitteiden asennuksesta mitään...
telkkarini on analoogin ja varmaan yli 7v vanha,tämän takia en kyllä telkkaria vaihda kun on tähänkin asti toiminut moitteettomasti..sieltä kyllä tuli joku aika sitten soitto ja katsoimme kaikki systeemit läpi,tei kaikken mitä käski...lopuksi ilmoitti että ei voi enempää auttaa näin puhelimen kautta....
Jos tuota uhteyttä saa toimimaan niinkuin pitäis niin irtisanon koko hoidon vaikka tämä on kytkykauppaa.Miksi maksaa jos ei saa toimimaan..en ole enään nuori niin ei voi olettaa että osaisin näitä asennushommia..
Toiseksi kun teille soittaa niin joutuu puhumaan automaatin kanssa mistä EN PIDÄ haluan keskustella ihmisen kanssa joka ymmärtää mitä tarkoitan....jos teiltä tulee tiedon antoja joudun aina hälyttää joku pojista paikanpäälle ja kun jokainen käy töissä niin eivät pääse tulemaan.Minulla ei ole 100 € ylimääräistä että tilaisin sen "korjaajan" tarkastajan tsekkaamaan kyseiset laitteet...tehkää jotain asian eteen..
hitsi että nyppii....
Famu
Sivu 1 / 1
Käytössäsi on ilmeisesti Laajakaista Extra –liittymä 100Mbit/10Mbit. Kyseisessä nopeudessa liittymän tulisi toimia vähintään n. 50Mbit/s nopeudella joten hieman alhaiselta mainitsemasi nopeus vaikuttaa. Koti-TV:lle on tässä liittymätyypissä varattu kaistasta oma osuus, joten sen ei pitäisi liittymääsi nopeuteen vaikuttaa.
Nopeuden ja Koti-TV:n pätkimisen osalta suosittelisin jättämään meille vikailmoituksen, jotta voidaan selvittää mikä näitä ongelmia yhteyteen aiheuttaa. Helpoiten häiriöstä voit ilmoittaa täyttämällä Vikailmoituslomakkeen.
Nopeuden ja Koti-TV:n pätkimisen osalta suosittelisin jättämään meille vikailmoituksen, jotta voidaan selvittää mikä näitä ongelmia yhteyteen aiheuttaa. Helpoiten häiriöstä voit ilmoittaa täyttämällä Vikailmoituslomakkeen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.