Hei.
Ihan vaan kysyn että onko muillakin sama ongelma motorolan boksin kanssa...
Meillä boksi ollut noin kuukauden, käytetään ehkä 1-2 kertaa viikossa, mutta kaksi kertaa tuo boksi on "asentanut" itsensä uudestaan.
Ensin kun boksin on laittanut päälle niin mitään ei näy, sitten kun teet ivo-buutin niin boksi joutuu lataamaan softat uusiksi itseensä ja sitten kyllä toimii.
Onko ominaisuus vai vika boksissa?
koti tv nettiboksi (motorola) resetoituu...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.