Moro !
Mulla seuraavanlainen ongelma Koti-TV:n kanssa eli kone lähtee hyvin päälle mut jumiutuu alkutilanteeseen. Kaukosäätimellä ei saa kontaktia boksiin ja kokeilemalla löysin seuraavanlaisen ratkaisun. Pääsen katsomaan televisiota kun sammutan tv:n ja boksin ja uudelleen käynnistäessä boksin en avaa televisiota niin kaukosäätimen käyttö onnistuu, mutta kun avaan tv:n ja alan katsoa ohjelman niin boksin kaukosäädin ei enää toimi.
Eli missä mahtaa olla vika.
Koti- Tv ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.