Skip to main content

Koti- Tv ongelma

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Moro !

Mulla seuraavanlainen ongelma Koti-TV:n kanssa eli kone lähtee hyvin päälle mut jumiutuu alkutilanteeseen. Kaukosäätimellä ei saa kontaktia boksiin ja kokeilemalla löysin seuraavanlaisen ratkaisun. Pääsen katsomaan televisiota kun sammutan tv:n ja boksin ja uudelleen käynnistäessä boksin en avaa televisiota niin kaukosäätimen käyttö onnistuu, mutta kun avaan tv:n ja alan katsoa ohjelman niin boksin kaukosäädin ei enää toimi.
Eli missä mahtaa olla vika.

1 kommentti

  • September 9, 2011
Valitettavasti mitään pikakorjausta en osaa ongelmaan antaa, sillä tällaista ei ole ennen tullut vastaan (omalle kohdalle). Sanoisin että kannattaa tehdä asiasta vikailmoitus, jotta saadaan tutkittua onko kyseessä esim. vialle mennyt kaukosäädin. Vikailmoituksen voi jättää puhelimitse, tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (tässä tapauksessa suosittelen tätä, koska palvelupyyntöön voi laittaa lisätietoja)