Skip to main content

Koti TV ongelmat

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Avautumista luvassa...
Olen kokenut jatkuvia ongelmia Koti TV.n kanssa ja nyt on alkanut keittää yli. Lähetys katkeilee päivittäin ja tulee reilun kahden minuutin viiveellä verrattuna esim. kaapelilähetykseen. Miellyttävää katsoa jääkiekko-ottelua "suorana" kun se on 2minuuttia jäljessä. Viime viikkoina on tullut lisäongelmia. Satunnaisesti kanavaa vaihtaessa tulee virheilmoitus (videontoistovirhe) ja koko boksi menee jumiin (Toistunut viime aikoina usein). Vasta boottauksen jälkeen saa toimimaan ja tämän laitteen boottaus ei ole mikään maailman nopein suoritus. Olin soittanut asiasta asiakaspalveluun, siellä sanottiin että minulla on väärä reititin?! Noh, lupasivat toimittaa uuden reitittimen pikaisesti. Eilen kuitenkin KESKEN Suomi-USA pelin viimeisen erän (tilanteessa 1-1) päätti laite lopettaa tvkanavien esittämisen! Soitin JÄLLEEN asiakaspalveluun. Ei minkäänlaista pahoittelua, hyvityksistä puhumattakaan! Sillä tosin ei saada menetettyä viimeistä erää takaisin, MUTTA OLISI EHKÄ HIEMAN VOITU LIEVENTÄÄ TÄTÄ VITUTUKSEN MÄÄRÄÄ! Miksi asiakas joutuu kärsimään virheistä (kaikki pätkiminen, kanavaongelmat, jatkuva boottailu, lähetysviive, JONOTUS (yht. 30min viimeisten soittojen aikana) asiakaspalveluun asian selvittämiseksi)? Ei ole minun vikani jos minulle ei ole toimitettu päteviä laitteita. Harmittaa nykyinen määräaikainen sopimus..

1 kommentti

  • December 29, 2011
Hei LarsP,
pahoitteluni tästä tapahtuneesta ja toivon, että jatkossa vältyttäisiin tällaisilta. Ymmärrän erittäin hyvin tämän aiheuttaneen mielipahaa sinulle. Tänään tulet saamaan tuon toisenlaisen reitittimen käyttöösi, joka tukee osoitteessasi olevaa tekniikkaa.
Soittamisen sijasta voit myös ottaa yhteyttä jättämällä meille palvelupyynnön tai varata soittoajan täältä.