Hei!
Ilmoitin marraskuun loppupuolella että muutan toiseen osoitteeseen 1.
joulukuuta, silloin tarkistin että Koti-tv olisi käynyt tänne uuteen
osoitteeseen, sekä silloin kun teidän asiakaspalvelu otti yhteyttä muuton
yhteydessä niin sanottiin että kaikki olisi ok. Pari päivää sitten otin
uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun koska olin saannut tekstiviestin että
laajakaista kytkettäisiin 13.12.2011 mutta näin ei käynyt. Silloin sanottiin
että 24 Mbit ei käy tähän nykyiseen osoitteeseen ja sen takia Koti-Tv-
palveluakaan ei voi käyttää. Kun kirjoitan meidän osoitteemme niin silloin tulee että Viihdepaketti toimisi meidän alueella. Eli
kysymykseni olisi sellainen että miksei sitä heti kerrottu ettei Koti-Tv
palvelua ole mahdollista käyttää uudessa osoitteessa kun otitte ensimmäisen
kerran yhteyttä. Nyt meillä ei ole ollut mitään nettiä tän kuukauden aikana, eli tarviiko minun maksaa joulukuun laskua kun en ole voinut käyttää nettiä uudessa osoitteessa.
Koti-TV, osoitteenmuutos ja laskutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.