Skip to main content

Koti-TV, osoitteenmuutos ja laskutus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Hei!
Ilmoitin marraskuun loppupuolella että muutan toiseen osoitteeseen 1.
joulukuuta, silloin tarkistin että Koti-tv olisi käynyt tänne uuteen
osoitteeseen, sekä silloin kun teidän asiakaspalvelu otti yhteyttä muuton
yhteydessä niin sanottiin että kaikki olisi ok. Pari päivää sitten otin
uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun koska olin saannut tekstiviestin että
laajakaista kytkettäisiin 13.12.2011 mutta näin ei käynyt. Silloin sanottiin
että 24 Mbit ei käy tähän nykyiseen osoitteeseen ja sen takia Koti-Tv-
palveluakaan ei voi käyttää. Kun kirjoitan meidän osoitteemme niin silloin tulee että Viihdepaketti toimisi meidän alueella. Eli
kysymykseni olisi sellainen että miksei sitä heti kerrottu ettei Koti-Tv
palvelua ole mahdollista käyttää uudessa osoitteessa kun otitte ensimmäisen
kerran yhteyttä. Nyt meillä ei ole ollut mitään nettiä tän kuukauden aikana, eli tarviiko minun maksaa joulukuun laskua kun en ole voinut käyttää nettiä uudessa osoitteessa.

1 kommentti

  • December 16, 2011
Hei antipositiv
alustavien tietojen mukaan alueelle oli KotiTV saatavuus. Lopullinen saatavuus tiettyyn osoitteeseen tulee ilmi toimituksen yhteydessä. Harmillista, että emme pystyneet toimittamaan KotiTV -palvelua uuteen osoitteeseesi.
Jos sinulla on laskusta kysymyksiä, suosittelen ottamaan laskutukseemme yhteyttä.
Laajakaistan siirtoilmoitus kannattaa tehdä hyvissa ajoin ennen varsinaista muuttoa, jotta netin käyttöön ei tulisi katkosta tai se olisi mahdollisimman lyhyt.