Skip to main content

koti tv pätkii

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 15 katselukertaa

missä vika kun koti tv pätkii vaikka netti toimiin kunnolla? ohjelma pyörii noin 5 min niin sit lopettaa ohjelman pyörittämisen¨. en rupea maksamaan turhasta

Asiakasnumero

**********

8 kommenttia

  • June 11, 2012
Hei Repo8

Oletko kokeillut palauttaa digiboxin tehdasasetuksia? Ohjeet ja vinkit sivustolta läydät ohjeet tähän.

Mikäli ongelma jatkuu niin olethan yhteydessä vikapalveluun. Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • July 12, 2012
Teemmekö me kaikki vikailomoituksen vai voisitteko te Soneralla uskoa rehellisen vinkkimme tätä reittiä kautta ja tutkia asiaa?

  • Faxaaja
  • July 12, 2012
Eiköhän ne toimi siellä kuten missä tahansa muussa teknisessä tuessa, jossa on nykypäivää se, että käytössä on joku "issue tracker" tms, jonka kautta sitten voidaan seurata missä vaiheessa mikäkin homma on. Ja kaikilla on kädet täynnä pitää se mahdollisimman pienenä ainakin avoimien taskien osalta, joten tuskin on Soneralla intressiä itse käydä niitä sinne lisäilemään, vaan odottelevat kiltisti että asiakas niistä ilmoittelee.

Sinänsä vois olla aiheellista että joku Soneran päässä tekis näistä jonkin jäljen sinne järjestelmään, mutta ymmärrän kyllä myös sen ettei ole halua lipsua prosessista.

Yhtään ei kyllä haittais hieman ketterämpi ja avoimempi kehitystapa tähän koti-tv tuotteeseen.

  • July 13, 2012
Hei nobody ja Tonto

nobody kirjoitti:
Eiköhän ne toimi siellä kuten missä tahansa muussa teknisessä tuessa, jossa on nykypäivää se, että käytössä on joku "issue tracker" tms, jonka kautta sitten voidaan seurata missä vaiheessa mikäkin homma on. Ja kaikilla on kädet täynnä pitää se mahdollisimman pienenä ainakin avoimien taskien osalta, joten tuskin on Soneralla intressiä itse käydä niitä sinne lisäilemään, vaan odottelevat kiltisti että asiakas niistä ilmoittelee.


nobody on oikeilla linjoilla.

Jokainen KotiTV palvelu toimii yksilönä ja täten jokainen vikailmoitus käsitellään yksilönä. Jokaiseen vikailmoitukseen täytyy tehdä alkuselvitys. Alkuselityksen kautta vian syytä saadaan rajattua. KotiTV:n pätkimisvika voi johtu monesta syystä. Esim. modeemista, digiboksista, puhelinjohdosta, sisäverkosta tai meidän verkosta. Tämän takia vikailmoituksen jättäminen vaatii asiakkaalta yhteydenoton

nobody kirjoitti:

Yhtään ei kyllä haittais hieman ketterämpi ja avoimempi kehitystapa tähän koti-tv tuotteeseen.


KotiTV palvelua pyritään kehittämään kokoajan. Toivomme että kehitysideoita ja kommentteja tulee jatkossakin asiakkailta. Kaikki kehitysideat ovat meille tärkeitä!

  • July 15, 2012
Arttu- kirjoitti:
KotiTV palvelua pyritään kehittämään kokoajan. Toivomme että kehitysideoita ja kommentteja tulee jatkossakin asiakkailta. Kaikki kehitysideat ovat meille tärkeitä!

Anteeksi lievä offtopic-ininäni, mutta onko tästä kehityksestä mitään muuta konkreettista näytettävää viimeisen puolen vuoden ajalta kuin virtuaalinen kaukosäädin? Ja kannattaako yksittäisen asiakkaan tehdä vikailmoitus bugeista joita ei ole korjattu, vaikka ne on ilmoitettu foorumilla jo yli vuosi sitten?

  • July 15, 2012
On kyllä perin kettumaista koittaa nykyään kattella televisiota, tai tallenteita verkosta kun pätkii vähän väliä niin että kuva pysähtyy, ääni ei välttämättä pätkäise ollenkaan mutta pieni tsirp kuuluu...

  • July 15, 2012
Pätkimisongelmat ovat tehneet palvelusta tänään käyttökelvottoman. Pitkän odotuksen jälkeen pääsin tukipalveluun ja sain kuulla, että viasta on tehty lukuisia ilmoituksia ja ongelma on selviteltävänä.

Voisitteko ystävällisesti laittaa tällaisissa tapauksissa nettiin ilmoituksen viasta ja siitä että korjaus on työn alla? Se olisi hyvää asiakaspalvelua. Tylsää jonottaa kymmeniä minuutteja turhaan.

Oletan myös, että seuraavassa laskussa hyvitetään palvelun käyttökelvottomuus.

  • July 16, 2012
Verkkotallenteiden, ohjelmakirjaston sekä videovuokraamon toiminnassa oli ongelmia. Häiriötiedotteista löytyy tätä koskeva ilmoitus päiväyksellä 13.7. Asian pitäisi olla näiltä osin nyt kunnossa.

Tehkää seuraavat toimenpiteet ja jos ongelmat eivät poistu, niin ottakaa yhteyttä Vikapalveluumme. Teemme silloin liittymästä, jota vikailu koskee, vikailmoituksen.

Jos käytössäsi on Thomsonin palvelureititin, niin ensimmäiseksi tämän resetointi. Resetointi tapahtuu painamalla RESET-nappia pohjassa kunnes virtavalo muuttuu oranssinpunaiseksi. Tämän jälkeen laite käynnistyy uudestaan.

Motorolan digiboksin resetointiohjeet löytyvät Koti TV:n ongelmatilanteet -ohjesivulta. Ota Koti TV:n käyttäjätunnus ja salasana saatavillesi ennen tämän tekemistä. Tarvitset niitä, kun palvelu käynnistyy.