Koti tv pätkii ja kake ei toimi.
Varmaan aika moni ollut samoilla asioilla, mutta en ala sen takia selailemaan satoja keskusteluja saadakseni apua. Koska teillä on osaavaa asiakaspalvelua. Olen ollut tyytyväinen laajakaista liittymäänne ja olen nyt ottanut lisäksi Koti tv palvelun. Olen vasta tänään asentanut laitteistoin toimintaan ja huomasin kuvan pätkivän sillon tällön ja tallenteet pätkii niin ettei voi edes katsoa. Tulin lukemaan keskusteluja ja huomasinkin etten ole ongelman kanssa yksin, eli mitä todennäköisemmin ongelma ei ole täällä päässä. Ette lähettäneet minulle uutta reititintä (Thomsonia) koska minulla on joku erilainen sopimus eikä se kuulu minulle. Itselläni onkin vanha reititin ja koska haluaisin palvelun toimimaan moitteettomasti kysynkin mitä reititintä suosittelette ostettavaksi vanhan tilalle. Ilmeisesti tarjoamaanne Thomsonia ei voi ostaa? Toiseksi kyselisin että miksi Kake- sovellus (android 4.1.2) ei löydä digiboksiani. Luin jotain keskustelua jossa kerroitte kysyjän alueella tapahtuvan jonkin näköistä päivitystä lähi aikoina ja päivityksen jälkeen samat ongelmat olivat poistuneet. Eli kuva katkeaa ja tulee teksti sonera tv. KIanavaa vaihtamalla toimii taas. Pätkimistä ilmenee ehkä kerran tunnissa. Tallennusta kerkesin katsomaan noin 15 minuuttia jonka jälkeen luovutin. Kiitos etukäteen ja toivonkin saavani apua mahdollisimman nopeasti. Jos yhteis elo palvelun kanssa alkaa jo ensimäisenä päivänä näin surkeasti, miten jatkuukaan seuraavat kaksi vuotta.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.