Moro.
Olisin kysynyt koti TV:n siirrosta muuton yhteydessä. Minulla on ollut edellisessä asunnossani käytössä koti TV -paketti ja laajakaistaliittymä 2 vuoden määräaikaisella sopimuksella, josta kulunut n.1v. Nyt, kun muutin, sopimus aloitettiin jostain syystä alusta ja taas olen sidoksissa 2 vuoden ajan. Eikö ole mahdollista irtisanoa koti TV -pakettia muuton yhteydessä? Tämä siksi, että nykyiseen asuntooni tulee jo muutenkin Soneran laajakaista (sis. vuokraan) ja paketti on käynyt turhaksi. Jos irtisanominen ei ole mahdollista niin miksi sopimuskausi 2v. aloitettiin jälleen alusta? Mielestäni tässä tilanteessa sopimus on "uusi" ja haluan ehdottomasti sen irtisanoa. Olen yrittänyt olla yhteydessä asiakaspalveluun, mutta jonotusajat ovat tällä hetkellä aivan käsittämättömät (yli 30min.). Terveisin, Sami
Sivu 1 / 1
Hei jarvsa-26! Muuttotilanteissa homma menee niin, että jos liittymätyyppi muuttuu, niin sopimus alkaa aina alusta. Esimerkiksi tässä tapauksessa liittymä muuttui 24M ADSL > 100M valokuitu.
Sinulla on kuitenkin 14 vuorokauden peruutusoikeus ja mahdollisuus irtisanoa liittymä kokonaan niin halutessasi.
Näin palstan kautta asiaa on hankala hoitaa, koska tarvitsemme tarkempia tietoja henkilöllisyyden varmistamiseksi. Voin kuitenkin jättää soittopyynnön asiasta ja meiltä päin ollaan sinuun yhteydessä. Tässä voi tosin mennä ensi viikkoon.
Sinulla on kuitenkin 14 vuorokauden peruutusoikeus ja mahdollisuus irtisanoa liittymä kokonaan niin halutessasi.
Näin palstan kautta asiaa on hankala hoitaa, koska tarvitsemme tarkempia tietoja henkilöllisyyden varmistamiseksi. Voin kuitenkin jättää soittopyynnön asiasta ja meiltä päin ollaan sinuun yhteydessä. Tässä voi tosin mennä ensi viikkoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.