Skip to main content
Edit: Ongelma korjattu.

Koti-TV ei toimi tätä kirjoitettaessa lainkaan. Ohjelmalistausta ei tule, eivätkä kanavat näy. Digiboksi kyllä

Tätä ongelmaa ei ole korjattu:

Niin ja kiitos siitä, ettette ole vaivautuneet vastaamaan viimeksi tehtyyn kysymykseeni lainkaan, nimimerkki Antti. Ei anna kovin mukavaa kuvaa asiakaspalvelustanne, kun jätätte asiakkkaanne asiallisen kysymyksen täysin huomiotta.
Hei VanhaJaKiukkuinen

Hienoa kuulla että ongelmasi on kunnossa!

VanhaJaKiukkuinen kirjoitti:
nimimerkki Antti. Ei anna kovin mukavaa kuvaa asiakaspalvelustanne, kun jätätte asiakkkaanne asiallisen kysymyksen täysin huomiotta.

Pahoittelen jos minulta on jäänyt joku kysymyksistäsi huomioimatta! Olen ollut palstalta poissa jonkin aikaa joten se on voinut jäädä minulta huomaamatta.

Mitä mahdollisesti asiasi koski?

EDIT: Oliko kyse tästä?

PS. Tätä on varmaan kysytty aikaisemminkin, mutta en jaksa kelata viestejä edes takaisin. Eli: Miksi HD-kanavia ei voi tallentaa? Onko siihen olemassa teknisiä vai lakiteknisiä esteitä? Aikooko Sonera laittaa HD-kanavat myös tallennettaviksi?


HD-kanavia voi tallentaa Viihdepalvelussa vain meidän kiintolevyllisellä tallentavalla boksilla. Verkkoon HD-kanavia ei pysty tallentamaan. Kyse on mielestäni enemmän teknisistä syistä ilmaisten HD-kanavien kohdalla, joten tulevaisuudessa näidenkin tallennus verkkoon on vielä epäselvää.
Antti- kirjoitti:
Hei VanhaJaKiukkuinen

EDIT: Oliko kyse tästä?
HD-kanavia voi tallentaa Viihdepalvelussa vain meidän kiintolevyllisellä tallentavalla boksilla. Verkkoon HD-kanavia ei pysty tallentamaan. Kyse on mielestäni enemmän teknisistä syistä ilmaisten HD-kanavien kohdalla, joten tulevaisuudessa näidenkin tallennus verkkoon on vielä epäselvää.


Juuri tästä. Kiitos vastauksestanne. Toivottavasti HD-verkkotallennus tulee mukaan kuvioihin.
Halojata!

Mitenkäs, onko Lappeenrannan suunnalla jotain vikaa KotiTV-palvelussa? On ollut koko aamun pimeänä, ei tule mitään valikkoa eikä kanavia pysty valitsemaan. Näyttö on vaan pimeänä. Virtajohdon poisottaminen ja palauttaminen ei auta. Internetyhteys toimii normaalisti.
Hei SMan85,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Oliko sinulla käytössä Inteno/Thomson palvelureititin? Jos on niin varmista, että olet kytkenyt digiboxin suoraan ethernet kaapelilla palvelureitittimen keltaiseen porttiin kiinni.

Resetoi palvelureititin tämän jälkeen. Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Odota että nettiyhteys lähtee taas toimimaan. Kun netti toimii, niin käytä digiboxista vielä virtajohtoa irti.

Vastaa