Skip to main content
Sattuipa sitten käymään niin että PIN-koodit hukkui. Olen yrittänyt Omien Sivujen kautta tilata uuden PIN-koodin puhelimeen
mutta sitäpä ei koskaan tule? (Liittymä johon yritän tätä tilata on Saunalahden)

"PIN-koodisi ovat muutettu. Uudet PIN-koodit lähetetään hetken kuluttua numeroon xxxxxxxxxxxx"
Pitkät on hetket Soneralla kun ei ole 3-4 päivässä ainakaan vielä kuulunut uusia tunnuksia.

Ja toivottavasti arvoisa Sonera-asiantuntija voisi vastata jotain muuta kuin "sinun kannattaa olla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme blaablaa..."

Koska teillä tälläinen hieno toiminto tuolla Omilla sivuilla on niin olisi ihan suotavaa että se myös toimisi.
Ellet ole vieläkään saanut Koti TV:n PIN-koodeja, ilmoita asiasta TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella ja saat uudet PIN-koodit sitä kautta.
Eipä näy edelleenkään uusia PIN-koodeja tulevan mistään suunnasta.
Nyt se sormi pois per***stä ja pistäkää niitä koodeja tulemaan!!!

Edelleenkään ei ole vastausta tullut siihen toimiiko tuo Omien sivujen kautta uusien koodien tilaaminen
puhelimeen ollenkaan vai mikä mättää? Uskomatonta että tälläistä asiaa pitää odottaa päivätolkulla.

Täällä maksava asiakas haluaisi vuokrata elokuvia että TE saisitte tuloja siitä, mutta kai nämäkin elokuvat pitää warettaa koska tämä hieno laillinen maksullinen palvelu ei toimi p*skan vertaa.

Nyt kaikenmaailman Tapiot ja muut "asiantuntijat" hoitakaa nyt tämä asia kuntoon.
Naurettavaa touhua kaikenkaikkiaan, onko teidän koko tiimi jotain DI-pellejä vai mikä hel*etti tässä on niin vaikeaa?
Näyttäisi siltä, että uusien PIN-koodien osalta asia on hoitunut kuntoon. Itsepalvelun osalta asia on selvityksessä.
Meninpä tilaamaan uuden pin-koodin perjantai-iltana lähes neljä vuotta tämän säikeen alkuperäisen viestin lähetyksen jälkeen.

Eipä toimi homma vieläkään.

Uutta koodia ei tule, mutta telkkari herkesi näkymästä. Ja kaikki tämä sen vuoksi, että yritin saada Android-sovelluksen toimimaan.

Hienoa Sonera!
Hei rauzi,

Tuliko viesti kuitenkin perille lopulta? Viivettä on tunnusten vaihdossa nyt perjantaina ollut. Toimiiko palvelu nyt vai vieläkö olet tunnuksia vailla? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) voin lähettää ne sinulle uudestaan tätä kautta.

Vastaa