Skip to main content
Hei!

Viime viikonloppuna riehunut myrsky aiheutti tilanteen jossa asuinalueeni oli ilman sähköä muutamia tunteja, ja ilman laajakaistaa yhteensä 68 tuntia. Tällöin luonnollisesti myös Koti-tv-palvelu ei toiminut lainkaan. Nyt toki taas toimii, kiitos siitä.

Mikä Soneran korvaamispolitiikka näissä tilanteissa on? Onko esimerkiksi jokin tuntiraja siihen, kuinka kauan asiakas voi olla ilman palvelua korvauksetta?

Voisiko joku asiakaspalvelusta ottaa yhteyttä minuun tu:1q5i2aax]sähköpostilla[/u:1q5i2aax], koska asiaa hieman hankalaa selvittää puhelimessa, eikä sivuiltanne saa suoraan lähetettyä kyselyä teille? Vikailmoitusta en ole tehnyt, koska taas homma toimii.
Hei pasikepu,

Jotta hyvityksiin olisi oikeutettu, niin viasta pitäisi meille ilmoittaa. Mitään automaattista tuntirajaa ei siis ole olemassa. Vika pyritään aina korjaamaan kohtuullisessa ajassa. Toimimattomat yhteydet pyritään korjaamaan 2 arkivuorokauden sisällä, hidastelevat ja pätkivät 5 arkivuorokauden sisällä.

Tarvittaessa voit tiedustella hyvityksiä esim. asiakaspalvelumme kautta

Vastaa