Skip to main content
olen nyt ollut yhteydessä asiakas palveluun torstai aamuna kun paketista puuttui adsl modeemi, perjantaina kun asentaja ei ilmoittanut asentaneensa netin toimintaan, joten odotin kotona 13.00 - 17.00. maanantaina soittelin modeemista uudelleen ja kävin ostamassa oman, mutta koti-tvtä ei saa toimimaan ilman käyttäjätunnuta ja salasanaa. joten soitin maanantai iltana uudestaan ja tänään aamulla ja nyt olen jonottanut asiakas palveluun 67 minuuttia eikä kukaan ole vieläkään vastannut. jos tämä ei huomisen aikana selviä, puran kaupat 14 päivän etämyyntiin vedoten ja käyn ostamassa digiboksin ja siihen plus-tv paketin, nettiin pääsen riittävällä nopeudella saunalahden mokkulallakin.
80 minuutin kohdalla tuli niin tarkeä puhelu että piti lopettaa jonottaminen, sieltä kukaan vastaa.
Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää tunnusten osalta. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
ei ole tullut laskua josta näkisi asiakasnumeroa.
tunnusvahvistus on tullut 9.11 ja toimitusvahvistus 26.11
Jos asiakasnumero ei vielä ole tiedossa, niin voit kirjata sen tilalle liittymänumeron ilman väliviivoja.
mistähän tuommoisen numeron löydän. soneran omat sivut antaa vain häiriöilmoituksen kun yrittää liittymähallintaan. kokeiltu operalla firefoxilla ja ie:llä.

Tilapäinen häiriö

Palvelussa on tilapäinen häiriö. Sulje selainikkuna ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys asiakaspalveluun puh. 0200 17000. Internet- ja Laajakaista-asioissa palvelemme ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Puhelut ovat normaalihintaisia (paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu).

tosi tilapäinen häiriö, kun kertaakaan päässyt sinne, jopa puhelin numeron tonne jättänyt, mutta mitään ole kuulunut.
nyt soitan viimmeistä kertaa asiakaspalveluun, joko se tulee kuntoon tai sopimus puretaan ja minulle aiheutuneet kulut maksetaan takaisin.

Vastaa