Skip to main content
Soneran Koti TV tuntuu olevan kauppiaalle varsinainen kivi kengässä.
No, jos jotain ilmaiseksi tarjotaan, ei kai tuolta voi mitään odottaakkaan.
Potuttaa vaan että puoli vuorokautta on tuhrattu turhaan mokoman innovaatioin takia.

Olemme pähkäilleet Helpsonin kanssa tuntitolkulla, missä vika, kun mikään ei toimi.
Ensimmäisen kaksituntisen jälkeen arvelimme että Thomsonin modeemissa olisi vika,
kun konffaaminen ei onnistunut.

Kolmen tunnin tuskailun jälkeen modeemi antoi elonmerkkejä, joista päättelimme Helpsonin kanssa että nyt vika onkin uunituoreessa Motorolan digiboksissa.
Pari tuntia lisätuskailua, ja Helpson totesi, että kiikuta ne vermeet lähimpään alan myymälään.

Useinhan on, että help-desk asennushommissa vika on loppukäyttäjässä, mutta tällä kertaa oli niin monta asiantuntijaa vääntämässä Koti TV:hen kuvaa, että niillä palkoilla olisi hoitanut pienen valtion ICT-tuen vuosiksi.

Vermeet siis odottelevat eteisessä pääsyä asikaspalautteeseen.

Rupesi kuitenkin kiehtomaan itse nilkuttava tuote.
Olisiko kellään kokemuksia Soneran kilpailijoiden "Koti TV" eistä ?
Harmi kuulla, että Koti TV-palvelun käyttöönotto ei ole onnistunut. Jos asiaa on Helpsoninkin kanssa selvitetty, eikä palvelua ole saatu toimimaan, voi laitteissa hyvinkin olla vikaa. Olethan yhteydessä vielä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm) asian tiimoilta, että saamme toimivat laitteet sinulle toimitettua.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa