Hei !
Hommasin kesäkuun alussa Koti-TV viihdepaketin ja nyt kuukausi sitten televisiopalvelussamme alkoi ilmetä selläista ongelmaa, että kuva alkoi pätkimään . Soitin vikapalveluun maanantaina ja sieltä mua neuvottiin päivittämään se palvelu ja tein ohjeiden mukaan jota puhelimessa sanottiin,,,mutta se henkilö jonka kanssa keskustelin sanoi että digiboxxi kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa kun aloittaa uudellleen palvelun, mutta mulla ei kysynyt tuota uudestaa, ja epäilen, että teinkö päivityksen sittenkään oikein ? Voisikon ne ohjeet saada uudestaan vaikka tänne, että menisi niinkuin pitäisi . Mulle luvattiin lähettää tekstiviesinä ohjeet miten toimia jos pätkiminen ei lopu ja annettiin numero 18100 , mutta siihen ei saa lähettyä vistiä niinkuin neuvottiin ? Siis,,kokeilisin ensin uudestaan resetoida laitetta ja jos pätkiminen ei lopu,,niin miten jatkan .
Koti TV takkuilee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.