Skip to main content

Koti TV takkuilee

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei !

Hommasin kesäkuun alussa Koti-TV viihdepaketin ja nyt kuukausi sitten televisiopalvelussamme alkoi ilmetä selläista ongelmaa, että kuva alkoi pätkimään . Soitin vikapalveluun maanantaina ja sieltä mua neuvottiin päivittämään se palvelu ja tein ohjeiden mukaan jota puhelimessa sanottiin,,,mutta se henkilö jonka kanssa keskustelin sanoi että digiboxxi kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa kun aloittaa uudellleen palvelun, mutta mulla ei kysynyt tuota uudestaa, ja epäilen, että teinkö päivityksen sittenkään oikein ? Voisikon ne ohjeet saada uudestaan vaikka tänne, että menisi niinkuin pitäisi . Mulle luvattiin lähettää tekstiviesinä ohjeet miten toimia jos pätkiminen ei lopu ja annettiin numero 18100 , mutta siihen ei saa lähettyä vistiä niinkuin neuvottiin ? Siis,,kokeilisin ensin uudestaan resetoida laitetta ja jos pätkiminen ei lopu,,niin miten jatkan .

1 kommentti

  • October 19, 2011
Digiboksin resetointiohjeet löytyvät täältä (resetoinnin jälkeen boksi hakee viimeisimmän softaversion): http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Koti_TV:n_ongelmatilanteet. Jos pätkiminen ei lopu resetoinnin jälkeen niin voit jättää vikailmoituksen vikapalveluun joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).