Skip to main content

Koti TV tallennus/videoiden vuokraus

  • December 11, 2014
  • 18 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eli meillä on tuo Koti TV palvelu ja kun yrittää tallentaa jotain, se ei tee mitään. Kun taas yrittää vuokrata videon (kun on 5 ilmaista) niin antaa vain tyhjän sivun, ei muuta. Mikähän mahtaa olla ongelmana?

18 kommenttia

  • February 28, 2011
Mulla on täsmälleen sama ongelma, ei tallenna vaikka painan rec näppäintä ja se varmistaa haluanko tallentaa ohjelman, kun painan ok, mitään ei tallennu!

Ongelma on myös, etten saa lainattua viedeoita, sivu ihan tyhjä.

  • March 2, 2011
Motorola IPTV-digiboxin resetointia kannattaisi kokeilla. Toimenpide on neuvottu Ohjeet ja vinkit -sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet ja ohje alkaa otsikon Digiboksin resetoiminen alapuolelta.

Ellei Motorolan täysi resetointi paranna tilannetta, ilmoita toimimattomasta Koti TV:stä Vikapalveluun joko soittamalla 0206 90101 (sano "Koti TV ei toimi" ja siitä ohjeiden mukaan eteenpäin) tai TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.

  • October 6, 2011
Terve,

Mahtaako asiakastuki nähdä että onko mulla ne 3 ilmaisvuokrausta käytössä, jotka luvattiin kun otin Koti TV:n , vai näkyykö ne jossakin muuallla???

  • October 6, 2011
INTSA: Kyllä, sinulle kuuluu automaattisesti 3kpl vuokravideoita maksutta KotiTV tilaukseesi. Eli 3 ensimmäistä elokuvavuokrausta menevät maksutta, kunhan vuokraat ne 3 kk sisällä KotiTV palvelun avaamisesta. Vuokravideot tilataan itsepalveluna KotiTV palvelusta.

  • October 13, 2011
Ja mistäköhän mahtaa löytyä videohinnasto ?
Ei niin millään meinaa löytää. Onko yllätys vasta kun lasku kolahtaa postiluukusta tai sähköpostiin ?

  • October 13, 2011
rp55 kirjoitti:
Ja mistäköhän mahtaa löytyä videohinnasto ?
Ei niin millään meinaa löytää. Onko ylätys vasta kun lasku kolahtaa postiluukusta tai sähköpostiin ?

Jokaisen leffan kohdalla lukee hinta ja elokuvan kesto. Pitää vaan painaa kaukolla valitsemasi leffan tiedot auki. Lisäksi lähes kaikista on nähtävissä traileri painamalla kaukosta vihreää nappia.

  • October 13, 2011
OK, kiitos Etuhaarukka. Tarkoitin lähinnä täältä netistä mutta löysin polun sinne. Soneran normisivuilta ei tahdo löytää sitä hinnastoa. Kuuluuko kaikille "aloittelijoille" x määrä ilmasia leffoja ?

  • October 13, 2011
Ainakin viihdepaketin tilanneet ovat viimeiset pari kuukautta saaneet 3 ilmaista, keväällä se oli 5 ilmaista leffaa. Ja nuo ilmaiset eivät näy sulla missään digiboxissa, vaan se näyttää edelleen normaalihinnat, mutta laskuun niitä ei tule. Siis jos sulla on ilmaisia.

  • October 13, 2011
Näkeekö jostain onko ilmaisia vuokrauksia jäljellä? Mielestäni sellaista mainostettiin kun tilasin. Omilla sivuilla ei ainakaan näy sellaista.

  • October 14, 2011
iikka: KotiTV:n digiboksin omista tiedoista näkee vuokrattujen elokuvien määrän, eli sieltä voit käydä tarkastamassa onko maksuttomia vielä jäljellä.

rp55: Voit tarkastaa sinulle mahdollisesti kuuluvat maksuttomat elokuvavuokrat tilausvahvistuksestasi, joka tulee palvelun tilauksen yhteydessä sähköpostiin tai postitse.

  • October 19, 2011
Niinamari kirjoitti:
iikka: KotiTV:n digiboksin omista tiedoista näkee vuokrattujen elokuvien määrän, eli sieltä voit käydä tarkastamassa onko maksuttomia vielä jäljellä.

rp55: Voit tarkastaa sinulle mahdollisesti kuuluvat maksuttomat elokuvavuokrat tilausvahvistuksestasi, joka tulee palvelun tilauksen yhteydessä sähköpostiin tai postitse.


Tarkoittaako digiboksin omat tiedot digiboksin valikon "tietoa palvelusta" alavalikon "ostosi" sisältöä?
Siellä ei lue mitään.

Tilausvahvistuksessani ei mainita ilmaisista vuokrauksista. Kuitenkin nyt tuli sähköpostia otsikolla "Parhaat vinkit Koti TV:n käyttöön", jossa nuo ilmaiset vuokraukset kehoitetaan käyttämään!

Voinko nyt siis ihan oikeasti jostain tarkastaa onko minulla niitä ilmaisia vuokrauksia vai eikö ole?

Iikka

  • October 20, 2011
iikka: Muistat kuitenkin vuokranneesi elokuvia, vaikka "ostosi" kohta on tyhjä? Eli 3 ensimmäistä vuokraa ovat maksuttomia. Eli jos löydät 3 "ostoa", silloin olet käyttänyt kaikki. Jos ostoja on 1-2, silloin olisi vielä jäljellä. Tilausvahvistuksessa on maininta maksuttomista elokuvista, jos niitä on kampanjaan kuulunut, kohdassa "lisätiedot". Jos et kuitenkaan löydä vuokraamiesi elokuvien määrää tai määrä ei näytä mielestäsi oikealta, etkä tilausvahvistuksessa mitään mainita asiasta ja haluat vielä varmistaa asiaa, lisääthän asiakasnumerosi profiiliisi, jotta voin tarkastaa sopimuksesi. Vaihtoehtoisesti voit kysyä asiaa Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).

  • October 26, 2011
Niinamari kirjoitti:
iikka: Muistat kuitenkin vuokranneesi elokuvia, vaikka "ostosi" kohta on tyhjä? Eli 3 ensimmäistä vuokraa ovat maksuttomia. Eli jos löydät 3 "ostoa", silloin olet käyttänyt kaikki. Jos ostoja on 1-2, silloin olisi vielä jäljellä. Tilausvahvistuksessa on maininta maksuttomista elokuvista, jos niitä on kampanjaan kuulunut, kohdassa "lisätiedot". Jos et kuitenkaan löydä vuokraamiesi elokuvien määrää tai määrä ei näytä mielestäsi oikealta, etkä tilausvahvistuksessa mitään mainita asiasta ja haluat vielä varmistaa asiaa, lisääthän asiakasnumerosi profiiliisi, jotta voin tarkastaa sopimuksesi. Vaihtoehtoisesti voit kysyä asiaa Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).


En ole vielä vuokrannut mitään elokuvia.

Mistä löydän sen asiakasnumeron kun laskua ei ole vielä tullut?

  • October 27, 2011
iikka: Voit kirjata Profiilisi tietoihin myös liittymänumerosi (ilman väliviivaa), joka on kerrottu sinulle toimitetussa tilausvahvistuksessa. Asiakastietojasi pystyt katsomaan myös tarkemmin, kun rekisteröidyt Omille Sivuille verkkopankkitunnuksillasi.

KotiTV:n kampanjaan kuuluu 3 maksutonta videovuokrausta. Mikäli et ole yhtään videota vielä vuokrannut, on etu käytettävissä tämän vuoden loppuun asti.

  • October 30, 2011
Anni kirjoitti:
iikka: Voit kirjata Profiilisi tietoihin myös liittymänumerosi (ilman väliviivaa), joka on kerrottu sinulle toimitetussa tilausvahvistuksessa.


Tilausvahvistuksessa ei ole mainittu liittymänumeroa. Oletan että se on sähköposti otsikolla "TERVETULOA SONERA LAAJAKAISTA-ASIAKKAAKSI" ja sisältää toimitusehtoja liitetiedostoina. Liittymänumeroa ei myöskään löydy muista Soneran lähettämistä sähköposteista.

Asiakastietojasi pystyt katsomaan myös tarkemmin, kun rekisteröidyt Omille Sivuille verkkopankkitunnuksillasi.


Alkujaan juurikin tuolta Omilta Sivuilta etsin liittymä- tai asiakasnumeroa toiveikkaana, vain huomatakseni ettei sellaista mitätöntä tietoa sieltä tietenkään löydy.

KotiTV:n kampanjaan kuuluu 3 maksutonta videovuokrausta. Mikäli et ole yhtään videota vielä vuokrannut, on etu käytettävissä tämän vuoden loppuun asti.


Edelläoleva kappale kiteyttää hyvin usean asiakaspalvelijan tavan vastata tällä foorumilla täysin turhalla tiedolla.
Miksi ihmeessä kyselisin ilmaisten vuokrausten perään jos en olisi niistä kuullut?!
Kyselenkin niiden vuokrausten perään koska sellaisista ei ollut mainintaa tilausvahvistuksessa vaikka ilmaisista kanavapaketeista oli. Mistä voin tietää etteikö ole jossain mystisellä sähköisellä tilauslomakkeella jäänyt jokin "täppä" painamatta ja kampanjaetu saamatta?

Tämänhän voisi varmistaa jos se paljon kaivattu asiakasnumero tai liittymänumero (ilman väliviivaa) jostain löytyisi.
En voi myöskään ymmärtää etteikö asiakaspalvelija saa sellaisia kaivettua asiakkaasta esille.

Jään innolla odottamaan vastausta(nne).

  • October 31, 2011
iikka kirjoitti:

Miksi ihmeessä kyselisin ilmaisten vuokrausten perään jos en olisi niistä kuullut?!
Kyselenkin niiden vuokrausten perään koska sellaisista ei ollut mainintaa tilausvahvistuksessa vaikka ilmaisista kanavapaketeista oli. Mistä voin tietää etteikö ole jossain mystisellä sähköisellä tilauslomakkeella jäänyt jokin "täppä" painamatta ja kampanjaetu saamatta?


Tässä viestiketjussa on kerrottu jo useampaan kertaan, että käytössäsi on 3 maksutonta videovuokrausta. Mitään erillistä täppää ei tämän kampanjaedun täyttymiseen tarvita, vaan etu on käytettävissä uudella KotiTV-asiakkaalla automaattisesti. Käy vuokraamassa elokuvat ja tarkista laskusi kyseiseltä ajalta. Mikäli siinä on huomautettavaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

iikka kirjoitti:
Tämänhän voisi varmistaa jos se paljon kaivattu asiakasnumero tai liittymänumero (ilman väliviivaa) jostain löytyisi. En voi myöskään ymmärtää etteikö asiakaspalvelija saa sellaisia kaivettua asiakkaasta esille.

Jään innolla odottamaan vastausta(nne).


Ymmärrät varmaan, että pelkän keskustelupalstan nimimerkin perusteella on mahdotonta tunnistaa asiakasta, jonka vuoksi olemme pyytäneet sinua kirjaamaan lisätietoa Profiilisi tietoihin. Emme voi auttaa asiassa tätä kautta enempää, koska tarvittavia lisätietoja ei ole saatu. Mikäli edelleen haluat tarkistaa sopimuksesi ehdot, ota yhteyttä asiakaspalveluumme p.0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).

  • December 3, 2011
Kiitos vastauksesta Anni!

Nyt olen viimein saanut laskun ja sitä kautta itselleni myös asiakasnumeron, jonka olen lisännyt profiiliini.

Voisiko tämän lukeva asiakaspalvelija nyt tarkastaa tiedoistani kuuluuko nuo kolme ilmaista vuokrausta sopimukseeni?

Voi kuulostaa tietysti typerältä kun edellisessä viestissä mainitaan että minulle on monta kertaa sanottu että ne kuuluu, vaikkei asiakasnumeroa ole tiedossa.
En vain halua joutua tilanteeseen, jossa ne näkyvätkin laskullani, eikä reklamointi auta vaikka keskustelualueella on sanottu vuokrausten kuuluvan sopimukseeni.

  • December 5, 2011
Hei iikka! Tarkistin Asiakastiedoistasi, että Viihdepakettiisi sisältyy kolme videovuokrausta maksutta ja ne ovat käytettävissä 05.01.2012 saakka.