Olin tilaamassa verkkokaupan kautta laajakaista+Koti TV+UrhoTotalia ja laitteet-sivulla oli vaihtoehtoina digiboksi tai tallentava digiboksi ja hinta 0e. Valittuani tallentavan boksin, tuli kuitenkin boksille kk-hinnaksi 10e.
Mistä tämä ristiriita johtuu?
Koti TV -tarjous ja digiboksi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.