Skip to main content

Koti-tv tilauksen tila?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin koti-tv paketin Jumbon myymälästä 24.7. Tähän päivään mennessä en ole vielä saanut minkäänlaista varmistusta laitteiden toimituksesta/tilauksen varmistusta ja laajakaista luvattiin avata 4.8.
Pystyykö asiaa millään keinolla selvittämään?

2 kommenttia

  • August 3, 2011
Hei JOF, katsoin asiakastiedoistasi, että olitkin ollut jo Asiakaspalveluumme yhteydessä ja asia oli hoidettu. Pahoittelut, ettei asiaa saatu kuntoon heti ensimmäisellä kerralla, mutta nyt näyttäisi tilaus olevan kunnossa. Mukavaa kesän jatkoa sinulle!

  • August 5, 2011
Jep, homma hoitu mukavasti soittamalla. Ainoa ikävä puoli on, että siirtyi myös toi liittymän avaus parilla viikolla ja jää valioliigan eka viikonloppu näkemättä...