Skip to main content

Koti tv toimivuus / laajakaistan nopeus?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Alkuun, kun tämän koti-tv:n ja 100/10M yhteyden hankin, oli yhteyden nopeus noin 75/11M, mutta tv pätki ja reititintä, boksia käynnistelin lähes päivittäin. Nyt tv toimii hyvin, mutta yhteys on hidastunut lukemiin 57/6M. Kysyisinkin, liittyvätkö nämä asiat yhteen? Saitteko tv:n toimimaan luotettavammin alentamalla kaistan nopeutta? Mikäli asia on näin, kysyisin saisinko yhteyden takaisin nopeammaksi, jos siirtyisin kaapeli tv:oon? Se on mahdollista taloyhtiössä.

5 kommenttia

  • March 30, 2012
Hei jasso852

Nopeutta rajaamalla yhteys on saatu vakaammaksi. Näin myös KotiTv toimii paremmin. Ilmeisesti pätkimisongelma ei ole koskenut pelkästään KotiTv:tä? Itse laajakaista on pätkinyt myös? Jos tilanne on ollut tämä, ei yhteysnopeutta kannata nostaa takaisin koska yhteys voi alkaa pätkimään jälleen.

  • April 11, 2012
Laajakaista ei pätkinyt silloinkaan, kun tuo nopeus oli parempi. Vain tv pysähteli. Ja langattomana (läppäriin) tuo nopeus näyttää olevan noin 20/4M.

  • April 11, 2012
Hei Jasso852

Ole yhteydessä vikapalveluumme, niin voimme selvittää asiaa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • November 10, 2012
En tullut aikoinaan ottaneeksi yhteyttä. Nyt huomaan, että nopeus on laskenut entisestään. Saan lukemia luokkaa 35/6 ja 47/6 Mbit/s. En ole kovinkaan tyytyväinen. Haluaisin edes tuon vannomanne puolet lupaamastanne. Siis sanoitte, että 100/10 on käytännössä vähintään 50/5 Mbit/s.
Vuosi on vielä sopimustamme jäljellä... (tosin katson teidän jo rikkoneen sopimustamme, kun ette pysty lupaamaanne nopeuteen)

  • November 12, 2012
Hei Jasso852,

Mikäi et ole vielä vikailmoitusta ongelmasta vielä jättänyt, niin suosittelen ottamaan vikapalveluumme yhteyttä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.