Skip to main content
Tilasin Koti-TV palvelun.

Ensiksi sain logistiikkakeskuksen virheen vuoksi kaksi laatikkoa koti-tv palvelureitittimiä yms. joista toisen jouduin itse palauttamaan postiin.

Tunnukset ja digiboksit ovat minulla olleet jo melkein viikon, mutta tunnukset eivät ole vieläkään aktivoituneet, herjaa vääristä tunnuksista. Asiakaspalveluun tunnin jonotettuani sain tietää että tilaukseni on kuulemma "jumissa" mutta mitään tämän asian eteen ei kuulemma voitu tehdä kunnes tukusta tai jostain tulee jokin kuittaus?

Luvattiin ilmoittaa tekstiviestillä kun tunnukset aktivoituu, mutta ei ole mitään kuulunut. soitin uudestaan päivän kuluttua ja edelleen kerrottiin että tilaus on "jumissa" mutta mitään ei kuulemma voi tehdä...

nyt on taas viikonloppu vierähtänyt ja tunnukset ei toimi vieläkään. Yllättäen ei myöskään asiakaspalvelu numerot ei toimi, vaan jonoon päästyään puhelu katkeaa.. että tälläistä tällä kertaa, on todella onni olla Soneran asiakas?

Joko saisi pikkuhiljaa niitä tunnuksia auki?
no niin nyt on tänään on vihdoin tunnukset auki, hyvin näyttää nyt toimivan..

miten saan Spotify tunnukset? tuleeko sähköpostilla?
Spotify on tilattavissa Myyntipalvelun kautta. Tarjousehtojen mukaan liittymääsi ei kuitenkaan kuulu 3 kuukauden ilmainen Spotify Premium - palvelu.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Spotify on tilattavissa Myyntipalvelun kautta. Tarjousehtojen mukaan liittymääsi ei kuitenkaan kuulu 3 kuukauden ilmainen Spotify Premium - palvelu.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Mielenkiintoinen vastaus, sillä tilasin Sonera Koti-TV:n koska minulla on jo NOPEIN mahdollinen Sonera Laajakaista EXTRA yhteys 100/10, ja tarjouksessa mainittiin että jos sinulla on jo nopein mahdollinen yhteys käytössä, saat sisällön käyttöösi HETI, ja sisällön kuvauksessa oli mainittu kaikki mm. se Spotify.

Joten millä perustaalle tarjousehtoja tulkittuna minulle ei kuulu Spotify Premium 3kk? Sitäpaitsi tarjousehdot johon tuo linkki meni, koski internet yhteyden nopeuden nostamista, ei Koti-TV:tä.
mn82 kirjoitti:
Joten millä perustaalle tarjousehtoja tulkittuna minulle ei kuulu Spotify Premium 3kk? Sitäpaitsi tarjousehdot johon tuo linkki meni, koski internet yhteyden nopeuden nostamista, ei Koti-TV:tä.


Spotify Premium maksutta 3 kuukautta tarjousehdoissa lukee: Tarjous on voimassa myös nykyasiakkaille, jotka nostavat liittymänsä nopeutta tai solmivat laajakaistaliittymäänsä uuden 24 kk määräaikaisen sopimuksen tilaushetkellä asiakkaalle myynnissä olevien tarjousten ehdoilla tai voimassa olevilla normaalihinnoilla.

Näin tarjousehdoissa eli edun saa jos nostaa laajakaistaliittymän nopeutta tai tekee liittymään uuden määräaikaisen sopimuksen. En kuitenkaan tiedä mitä sinulle on myyntitilanteessa kerrottu eli onko joka tapauksessa luvattu myös Spotify-tarjous.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa