Boksiin tuli uusi päivitys äsken, mitähän muutoksia päivitys sisältää? En kyllä äkkiseltään huomannut mitään...
Booris_84 kirjoitti: Saavatpahan taas hyvittää seuraavassa laskussa.
Onko sulla vinkata hyvä luukku mihin voi nakata laskua? vahva veikkaus että täällä forumilla nillitys ei auta mitään vaan reklamointi täytyy tehdä muualle. Pikaisella katsannolla en löytänyt Soneran sivuilta reklamaatiomestaa - pitääkö nakata postia toimarille?
zaccy kirjoitti: [quote="Booris_84":1ni1sip4] Saavatpahan taas hyvittää seuraavassa laskussa.
Onko sulla vinkata hyvä luukku mihin voi nakata laskua? vahva veikkaus että täällä forumilla nillitys ei auta mitään vaan reklamointi täytyy tehdä muualle. Pikaisella katsannolla en löytänyt Soneran sivuilta reklamaatiomestaa - pitääkö nakata postia toimarille?[/quote:1ni1sip4]
joo en kanssa löytäny nopiaa mitää paikkaa mihin laitella, et jos jollain on tietoa, tai vaikka Antti voisi sen meille jakaa, niin kiitoksia paljon jo valmiiksi
zaccy kirjoitti: [quote="Booris_84":2fhc11v8] Saavatpahan taas hyvittää seuraavassa laskussa.
Onko sulla vinkata hyvä luukku mihin voi nakata laskua? vahva veikkaus että täällä forumilla nillitys ei auta mitään vaan reklamointi täytyy tehdä muualle. Pikaisella katsannolla en löytänyt Soneran sivuilta reklamaatiomestaa - pitääkö nakata postia toimarille?[/quote:2fhc11v8]
Ei mulla luukkua ole, mutta yksi esimerkki.
Eli minulla oli ongelma tuon reitittimen kanssa mikä ei toiminut lainkaan, tai toimi n15min ja sen jälkeen boottasi itsensä...
Mulle tuli s-postiin kysely ainakin viimeksi kun olin ensin soittanut Soneralle viasta.(2-3 kertaa)
Ja laitoin siihen kyselyyn oman mielipiteeni heidän toiminnastaan ja todistelin myös että vika ei ollut minussa tai liitännöissä vaan heidän laitteessaan.
Sitten meni 2-3 päivää niin alueen myyntipäällikkö tms soitti ja siinä keskusteltiin minun tilanteesta.
Sitten sovittiin että lähettävät uuden laitteen ja jos toimii niin saan hyvityksen ja sainkin.
Mutta sinne pitää soittaa ja "todistaa" että heidän laitteissa/ohjelmistossa tms on vika eikä asiakkaassa.
Suosittelen hyviä hermoja jos/kun lähdet hakemaan niitä hyvityksiä :)
Mutta kyllä itse ainakin haluaisin toimivan paketin kun siitä kerran maksankin.piste
Osaako kukaan kertoa, et mitenkä tuon sais taas toimimaan?
Eilen viihdepalveluun tehdyn päivityksen jälkeen tulisi viihteen digiboksi käynnistää uudestaan. Jos palvelussa ilmenee ongelmia uudelleenkäynnistyksen jälkeen, digiboksille voi tehdä ohjelmiston poiston (Remove software) mutta tehdasasetuksia (factory reset) EI kannata palauttaa. Tehdasasetusten palautus voi aiheuttaa ongelmia tunnusten syöttämisessä ja palvelu ei siten käynnisty.
Ongelma on tiedossa ja vikaa korjataan. Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa
Eilen klo 21-23 välillä on tallenteiden ja ohjelmakirjaston osalta ollut ongelmia mutta muuten niiden tulisi toimia normaalisti.
Semppuli, Toimiiko nettiyhteys kuitenkin normaalisti? Voisit kokeilla vielä palauttaa modeemilaitteen tehdasasetuksille pitämällä reset-nappia pohjassa 30s ajan. Varmista myös että liitokset modeemin ja digiboksin välillä on kunnolla kiinni. Factory resettiä ei kannata digiboksille nyt kuitenkaan tehdä kuten yllä mainittu. Ohjelmiston poiston voi ja kannattaakin kokeille tehdä vielä uudestaan.
Mistä muuten aiheutuu "yhteysvirhe 521" useita kertoja viikossa, poikkeuksetta noin klo 21?
Talletuksiin ei pääse käsiksi parhaaseen (ainoaan) katseluaikaan. Katko on joskus vain muutamia minuutteja, välillä toista tuntia.
Onko digiboksisi liitetty televisioon HDMI vai Scart johdolla? Tuon ohjelmiston poiston digiboksista tulisi korjata ongelma jos käytät HDMI-kaapelia. Scart-johtoa käytettäessä kannattaa varmistaa myös että television kuvasuhde on määritetty 16:9 niin sivupalkkeja ei tulisi ilmaantua.
Antti- kirjoitti: Hei Asgrim,
Onko digiboksisi liitetty televisioon HDMI vai Scart johdolla? Tuon ohjelmiston poiston digiboksista tulisi korjata ongelma jos käytät HDMI-kaapelia. Scart-johtoa käytettäessä kannattaa varmistaa myös että television kuvasuhde on määritetty 16:9 niin sivupalkkeja ei tulisi ilmaantua.
Ongelma korjaantui ohjelmiston poistolla ja kuvasuhde palautui normaaliksi. Kiitos neuvosta!
Eipä kestä! Hyvä että ongelma tuli tuolla kuntoon
Mites tuo tapahtuma-areena muuten kun sillähän ei oo mitään käyttöä ja ylhäälläkin lukee nolosti aloitussivu/Urho-tv ja kanavaa ei ole enää edes olemassa!
Odotin jotain parempaa päivitykseltä esim parempaa ohjelmaopasta, tämä kaipaa ainakin sivunvaihtoon nopeutta lisää.
Digiboxilla kun tekee sen vianmäärityksen niin valittaa että kellonaika on väärin. Ongelman korjaus ei auta mitään.
Eipä tossa voi varmaa muuta ku vikailmotuksen tehä ku oot jo resetoinu vehkeet.
Mulla kuva laatu normaali päivityksen jälkeen.
Tarkasta viihteen kuva-asetukset vaikka vielä ettei oo muuttunu?
Ja täytyy kyllä myös ihmetellä tuota "kauppaa", miten se voi olla niin vaikeaa Soneralle tätäkään tehdä kunnolla?! Paljon pienemmät kilpailijat ovat jo vuosia tarjonneet palvelua josta itsestään voi tilata kanavapaketteja ja ne aukeaa HETI. Sonera = tekstiviestitilauksia vuonna 2014. Jestas. Tilattujen pakettien perumista Sonera ei tule varmasti IKINÄ implementoimaan suoraan viihdevalikkoon... eihän nyt asiakkaat saa helposti peruuttaa mitään. Mutta eipähän tule yllätyksenä tämäkään.. jos ei Sonera osaa 3 vuoteen korjata tallennusvalikon aika selviä bugejakaan, niin miten he tämmöistäkään saisi aikaan.
Syyskuun alussa menee määräaikainen umpeen. Aika heikolta näyttää, että jatkaisin.. ehkä samalla hinnalla kun viimeiset 4 vuotta (20e/kk.. samassa 24M netti).. tosin on tässä vuoden alusta harjoiteltu perinteisen television hylkäämistä kokonaan.. ei ole paljon enää tullut tallenneltua (nytkin taitaa olla vain joku 8 leffaa tallessa), livetv:tä en katso enää ollenkaan.. paitsi kun on jotain lätkäkisoja. Niitä kyllä pystyy katsomaan ilman Soneran "viihdettä".
Muuten, tuossa joskus oliko toukokuussa tuli joku päivitys joka sitten hipihiljaa hiljaa vedettiin takaisin.. mistä tiedän? Huomasin kerran "tietoja" valikosta, että kumman vanha versionumero oli yhtäkkiä. Ja tallennusvalikon yksi pienen pieni bugi oli fiksattu siinä joka vedettiin takaisin ja se taas bugittaa.
Kauppa tosiaan on lisätty menu -valikkoon päivityksen yhteydessä. Kanavapaketti tarjonta on nyt tuotu näkyviin suoraan laitteelle. Muuta tarkempaa tietoa kaupan kehityksestä ei vielä tässä vaiheessa ole.
Laitoin viestiä eteenpäin tapahtuma-areenasta.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla laitteiden resetointia, sekä digiboksilla ohjelmiston poistoa, jos ongelmia ilmenee. Lisäksi kannattaa päivitysten jälkeen tarkastaa, että laitteiden kytkennät ovat oikein ja viihdepalvelun palvelureititin on käytössä, niissä tapauksissa kun se on viihdepalvelun matkassa toimitettu, jos ongelmia ilmenee.
Huomasinpa tuossa, että uudessa päivityksessä oli muutettu boksin kirjautumisnäyttöä.. eipä sekään mennyt ihan putkeen, vai mitä mieltä olette: http://oi58.tinypic.com/2uymy3r.jpg (tekstiä leikkaantuu pois näkyvistä ja ei tuo "pallo ja teksti" ihan näytä siltä, että se noin suunniteltiin)
Siltä näyttää... Voisihan silti sitä testata joskus kunnolla
Laittelen viestiä asiasta eteenpäin.
Voisitteko mahdollisesti hyödyntää Menun mainosikkunaa esim päivitys tiedoilla. Nyt ikkunan käyttö on suht huonoa, toki tämä on mun mielipide.
lusmu kirjoitti: Jaahas, päivityksen jälkeen verkkoyhteyttä ei saa jotta voisi katsella tallennuksia. Ruudussa lukee "Yhteystiedot, ole ystävällinen ja yritä myöhemmin uudelleen. Virhekoodi: 525". Kuinkahan kauan pitäisi odotella. Tallentuuko illan ja tulevan yön verkkotallennukset, jännityksellä jään odottamaan. Tänään tulikin kaksi päivitystä ja ei mitään tietoa mitä päivitettiin. Onhan se mukavaa kun tulee illaksi peli "etsi päivitykset" :D
Voisitteko mahdollisesti hyödyntää Menun mainosikkunaa esim päivitys tiedoilla. Nyt ikkunan käyttö on suht huonoa, toki tämä on mun mielipide.
Verkkotallennuksiin ei vaukuta digiboksi. Tarkista tallennukset vaikka Omien sivuiden kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.