Minulla ei verkkotallennus-toiminto tule käyttöön, vaikka digiboxi (1910) on käynnistetty useamman kerran uudelleen. Tämän takia sitten palautin tehdasasetukset digiboxiin, mutta salasana hukassa -> joten Omien Sivujen kautta yritetty tilata uudet. Nämä eivät kuitenkaan ole tulleet perille. Kuten ei aiemmin tilatut Pin-kooditkaan useista yrityksistä huolimatta. Joten jouduin ottamaan Soneraan yhteyttä ja muutaman päivän pästä sainkin tekstiviestillä nämä. Laskutus asioissa meni viimeksi noin 3kk ennen vastausta. Nyt odottelen paraikaa puhelimella toista tuntia vikapalveluun, josko saisin salasanan. Ensimmäisessä jonotuksessa meni 1½h jonka jälkeen valitettavasti aku loppui... toivottavasti on nyt onni matkassa, ja saan jonkun puhelimen päähän ennekuin menee puhelinpalvelu kiinni.
Jos kuitenkin apua on saatavilla näinkin, kuten useaan kertaan on jonotuksessa sanottu, niin minuun voi olla yhteydessä (=lähettää vaikka tekstiviestillä Koti TV tunnukset). Eli jos asiantuntijat tai toiset käyttäjät voisivat auttaa...
Loistavinta olisi kuitenkin jos saisitte teidän itsepalvelu toiminnot toimiviksi, niin ei menisi kenenkään aikaa tälläiseen turhahkoon jonotteluun ja yksinkertaisten asioiden ihmettelyyn.
Koti TV verkkotallennus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.