Haluaisin saada KOTI TV:n toimimaan Zyxel P-660HW-01 ADSL modeemilla, mutta en löytänyt
ohjeita mitä asetuksia ko modeemiin pitää laittaa että KOTI TV toimisi.
Ennestään minulla oli ADSL extra joka toimi ja toimii edelleen ko modeemilla,
mutta Digiboxi ei.
Kiitoksia etukäteen.
Sivu 1 / 1
Sinulle pitäisi olla toimitettu Thomson TG784 - palvelureititin, joka toimii myös ADSL-modeemina. Koti TV ei toimi Laajakaista Extra - liittymässä ilman sitä* eli Thomson pitäisi ottaa käyttöön Zyxelin tilalle.
*Jyväskylän Laajakaista Extra - liittymät pois lukien.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
*Jyväskylän Laajakaista Extra - liittymät pois lukien.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Millaisen laitteen voin ostaa jotta koti tv toimii? Eli mikä tuki tuosta Zyxelistä puuttuu?
Vai onko tuo (Soneran toimittama) Thomson ainoa laite jota pitää käyttää että toimii?
Olin kovin pettynyt kun minulle selvisi että laitteesa oleva Administrator tunnus ei olekkaan "oikea"
administrator tunnus jolla pääsisi katsomaan ja määrittelemään asetuksia (esm. koti verkon IP avaruus, palomuuri, route tabled, etc etc. ) vaan asiakkaiden hämäämiseksi nimetty Administrator:ksi vaikka käytännössä kyseessä on vain samat oikeudet kuin teknisellä tuella pitäisi olla.
Onko joku syy miksi asetukset piilotetaan asiakkailta? Ja annetaan ylläpitotunnus joka ei kumminkaan ole ylläpitotunnus?
Minusta sellaista syytä ei ole jossa asiakasta saadaan hämätä.
Vaikka olettekin minun ISP ja tilasin teiltä myön IPTV:n en kumminkaan halua ulkoistaa "tietoturvaani"
teille, vaan haluan itse määritellä kotiverkkoni ja nähdä verkkoasetukset mitä reitittimessäni on.
Vai onko tuo (Soneran toimittama) Thomson ainoa laite jota pitää käyttää että toimii?
Olin kovin pettynyt kun minulle selvisi että laitteesa oleva Administrator tunnus ei olekkaan "oikea"
administrator tunnus jolla pääsisi katsomaan ja määrittelemään asetuksia (esm. koti verkon IP avaruus, palomuuri, route tabled, etc etc. ) vaan asiakkaiden hämäämiseksi nimetty Administrator:ksi vaikka käytännössä kyseessä on vain samat oikeudet kuin teknisellä tuella pitäisi olla.
Onko joku syy miksi asetukset piilotetaan asiakkailta? Ja annetaan ylläpitotunnus joka ei kumminkaan ole ylläpitotunnus?
Minusta sellaista syytä ei ole jossa asiakasta saadaan hämätä.
Vaikka olettekin minun ISP ja tilasin teiltä myön IPTV:n en kumminkaan halua ulkoistaa "tietoturvaani"
teille, vaan haluan itse määritellä kotiverkkoni ja nähdä verkkoasetukset mitä reitittimessäni on.
Koti TV toimii Laajakaista Extra - liittymissä vain Sonera palvelureitittimen (Thomson) kautta, tarkemmin ottaen vain sen ethernet-liittimistä. Laite on konfiguroitu nimenomaan Koti TV:tä varten ja käyttäjällä on rajoitetut mahdollisuudet muuttaa laitteen asetuksia.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.