KotiTV & CANAL+ MM-kiekko 24/7



Näytä ensimmäinen kirjoitus

126 kommenttia

Asiakasnumeron löydätte tiedoistani, lopettakaa tilaukseni joskus ensiviikolla? niin ei tarvitse erikseen soitella, kiitos hei.
Seuraavan kerran kun tulee tyytyväisyyskysely galluppi tai muu niin ei ole kuin yhdenmukainen vastaus!!!
Ja niin kun tätä jääkiekkoo on odotettu.
15v yhteistyö loppuu jahka sopimukset joskus umpeutuu ja operaattori vaihtuu sen jälkeen.
itekki harkitsen vahasti kun sopimukset loppuun niin en uusi niitä vaan siiryn elisan asiaaksi. Tämä soneran touhu menee kyllä nauretavaksi voisi sonera edes kommentoida jotain mutta taitaa ne olla siellä häntä koipien välissä eikä uskalla sanona mitään
Missä Soneran edustaja on silloin kuin sitä tarvitaan? Ensin vähätellään kun otin asian puheeksi "yksittäistapaus" "myyjät ovat tienneet ettei kanava näy" ja mitä kaikkea valehtelivat. Nyt kun on käynyt selväksi, ettei kyseessä missään nimessä ole minulle sattunut yksittäistapaus ei edustajaa näy eikä kuulu. Kävin eilen eräässä Soneran kivijalkamyymällä ja myyjä väitti, että "kyllä Mertarannan selostamina näet ottelut jos tilaat laajimman Canal+ paketin". Näin ne Soneran myyjät vain valehtelevat. Asiakaspalveluun joutuu vain aina jonottamaa, eikä tänäänkään soitettu luvattuun aikaan takaisin. Tosin muutama min sen jälkeen puhelin soi, mutten enää pystynyt puhumaan. Hyvitykseksi suurimmalla osalla varmaan käy suomen otteluun liput, kisapassi maikkarin katsomoon (itselleni ei tosin hyötyö kun linux on käytössä) ja kaikki mahdolliset kanavat vuoden loppuun ilmaiseksi. Yhdysvalloissa olisi joukkokanne jo vetämässä ja miljoonakorvaukset tulossa hakijoille...
Proler kirjoitti:
Missä Soneran edustaja on silloin kuin sitä tarvitaan? Ensin vähätellään kun otin asian puheeksi "yksittäistapaus" "myyjät ovat tienneet ettei kanava näy" ja mitä kaikkea valehtelivat. Nyt kun on käynyt selväksi, ettei kyseessä missään nimessä ole minulle sattunut yksittäistapaus ei edustajaa näy eikä kuulu. Kävin eilen eräässä Soneran kivijalkamyymällä ja myyjä väitti, että "kyllä Mertarannan selostamina näet ottelut jos tilaat laajimman Canal+ paketin". Näin ne Soneran myyjät vain valehtelevat. Asiakaspalveluun joutuu vain aina jonottamaa, eikä tänäänkään soitettu luvattuun aikaan takaisin. Tosin muutama min sen jälkeen puhelin soi, mutten enää pystynyt puhumaan. Hyvitykseksi suurimmalla osalla varmaan käy suomen otteluun liput, kisapassi maikkarin katsomoon (itselleni ei tosin hyötyö kun linux on käytössä) ja kaikki mahdolliset kanavat vuoden loppuun ilmaiseksi. Yhdysvalloissa olisi joukkokanne jo vetämässä ja miljoonakorvaukset tulossa hakijoille...

Joo ei tästä kaukana varmaa miljoonat ole hehe, soneralta hyvä veto....
itelle kävisi myös että sonera avaisi kaikille kotti-tv palveluun tilanainne hyvitykseksi kaapeliin ton 24/7 ja niille jotka ei kuulu soneran kaapeli verkkoo vaikka katosomo passi taikka lipput suomeen peliin

esit 19.05: nyt on tullu vasta kanavapaktti listaan CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanava ei sisälly CANAL+ Total -pakettiin Koti TV:ssä. ilmotuksen joka oli pitänyt olla heti siellä mutta eipä näkynyt sillon kun ite tilasin
jounikiv kirjoitti:
itelle kävisi myös että sonera avaisi kaikille kotti-tv palveluun tilanainne hyvitykseksi kaapeliin ton 24/7 ja niille jotka ei kuulu soneran kaapeli verkkoo vaikka katosomo passi taikka lipput suomeen peliin

esit 19.05: nyt on tullu vasta kanavapaktti listaan CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanava ei sisälly CANAL+ Total -pakettiin Koti TV:ssä. ilmotuksen joka oli pitänyt olla heti siellä mutta eipä näkynyt sillon kun ite tilasin

Tyytysin itsekkin katsomon passiin... kädettömät tuskin muuta saa aikaseks.
Kanavapassia kiitos. Mahdollisuus sille vaan taitaa olla tasan 0.
Täällä ilmoittautuu yksi huijattu lisää. Uskomattoman härskiä, Sonera. Toivottavasti paha saa palkkansa asiakasmenetyksinä, mutta tässä tilanteessa se ei lohduta yhtään. Sinänsä yhdet kisat ei maailmaa kaada, mutta näin törkeä ihmisille valehtelu on anteeksiantamatonta.
Minua huijattiin myös täysin tämän asian kanssa. Minulle myytiin soneran asiakaspalvelusta Soneran viihdepaketti ja canal + kanavapaketit huhtikuun alussa nimen omaan sillä perusteella että kaikki suomen pelit ja mm-jääkiekko 24/7 näkyvät 100% varmasti iptv:n kautta. Asia käytiin varsin tarkasti läpi ja siinä ei ollut pienintäkään epäselvää vaan vakuutettiin että tämä kanava näkyy varmasti!! En olisi missään nimessä tilannut koko viihdepakettia mikäli minua ei olisi näin huijattu. Missä on Soneran vastaus tähän? Kyseessä ei ole mikään väärinkäsitys vaan aivan tahallinen huijaus! En aijo MISSÄÄN NIMESSÄ maksaa yhtäkään laskua minkä te lähetätte älkääkä hyvät ihmiset maksako muutkaan ketä on huijattu. Mikäli Sonera ei itse aijo korvata tätä asiallisesti niin sitten asia ratkotaan kuluttajaviranomaisten kanssa. Ja minua ei todellakaan kiinnosta mitkään potkupallokanavat. Jouduin maksamaan vielä toisesta nettiyhteydestä huhtikuun päällekkäin soneran kanssa ja sekin meni nyt täysin hukkaan. Tässä asiassa ei ole kyllä mitään epäselvää niin monia muitakin on huijattu. Nyt saisi tulla vastauksia soneralta!
Onko joku laskenut kuinka monta kertaa jo ennen toisen erän alkua kerettiin mainita kuinka paljon jääkiekkoa canal+ näyttää maksullisilla kanavilla, jotka näkyvät canal+ total tilaajille... Kuinkahan pitkään sitä odotellaa, että Soneran edustaja kommentoi asiaa. Ensin väitetään ettei olla toimittu väärin ja kyse vain yksittäistapauksesta. Nyt kun on käynyt ilmi, että kyseessä ollut määrätietoinen ja ilmeisen harkittu kuluttajan harhaanjohtaminen ei enää tulla kommentoimaan asiaa mitenkään. Eipä kyllä ihmetytä ollenkaan, onhan tuo kuultu millaista porukkaa sielä Soneralla on töissä.
Hei!

Voisiko Soneran asiakaspalvelu kertoa sähköposti tai sitten ihan tavallisen postiosoitteen, johon voisi reklamoida tästä MM-kiekko asiasta.
Tätähän ne kai Soneralla keräjäsi kun näin toimivat:
http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012 ... 1_j0.shtml
Sonera ei vastaa tällä palstalla viikonloppuisin. Mielestäni yritys voidaan siirtää Ruotsiin pysyvästi.
Etuhaarukka kirjoitti:
Sonera ei vastaa tällä palstalla viikonloppuisin. Mielestäni yritys voidaan siirtää Ruotsiin pysyvästi.

Viimeksi soneran edustaja kommentoinut ~12 aikaan tänään tähän ketjuun (muihin yläätys, yllätys kommentoitu tämän jälkeenkin...). Voi toki olla mahdollista, että soneralaisilla alkaa viikonloput aikaisemmin kuin meillä "taviksilla". Kuluttajilta huijatuilla rahoilla on kiva maksaa työntekijöille vaikkeivat töissä olisikaan, tai niitä tekisi. Tokikaan normi työntekijällä ei juurikaan ole sanavaltaa tälläisissä asioissa, mutta voisi nyt edes tulla kertoman että on asian vienyt eteenpäin esimiehelleen. Mutta kun ei mitään...
minua huijattiin kanssa. naureskeltiin vielä myyjän kanssa puhelimessa ettei viitsi katsella jos ei mertaranta selosta. oli vanha koti tv silloin niin sovittiin että tulee kaapelin kautta. soitti tunnin päästä uudestaan ettei taloon jossa asun saa soneran kaapelia. ehdotti että jos otan viihde paketin niin saan hd kanavat ja silloin näkyy kanava. eipä näkyny.. soitin asiakaspalveluun tänään irtisanomis asioita hoitavalle henkilölle. oli kuulemma sellainen paketti että ensimmäiset 3kk ovat ilmaisia ja suostu katkasemaan sopimuksen tarjouksen loputtua. viihde paketin jätin koska lahteen ei saa keneltäkään 29e/kk 24/2 nettiä.
Itse muutin ethernet taloyhtiöön helmikuussa ja internetin takia otin kotitv:n 39.90e/kk. Myyjä sitten suu vaahdossa selitti kuinka kätevästi saisimme ilman mitään erillisiä maksukortteja canal+ total paketin näkymään, sieltä näet HD laadulla kaikki MM-lätkämatsit!!! Nyt sitten 24/7 kanava ei näykkään! No soneralta lohduteltiin että näkyyhän sinulla canal+ urheilukanava, näyttihän se tänään hegemonia matsin saksa-italia!!! muut matsit tulikin sitten 24/7 kanavalta!!! Irtisanoin 12kk määräaikaisen sopimuksen, myyjä ei soneralla pahemmin vastaan laittanut, ymmärsi kärsimykseni. Ei muutako sanokaa canal+ irti soneralta!!!! uskomaton lafka! aivan verrattavissa wincapitaan!!!!
Itse ostin koko Sonera viihdepaketin vain ja ainoastaan HD-lätkä lähetyksien takia, jotka Soneran myyjä minulle lupasi. Nyt kun olen nähnyt kuinka Sonera reagoi tähän useita tuhansia koskeneeseen kusetukseen, niin aion palauttaa Viihdepakettini maanantaina lähimpään Sonera myyntipisteeseen. Kannustan myös muita kusetuksen uhreja tekemään näin, eihän tämä oikeasti voi olla todellista. Voiko kuluttajaa näin törkeästi aliarvioida?
Ai sitä riemua minkä aamulla koki "muutaman" muun kanssa. Minullekkin sanottiin Tampereella vieraillessani eräässä Soneran kaupassa että kaikki kanavat näkyy, myös ne joilta Suomen pelit tulevat. En silloin pistäny KotiTV pakettiin canalin pakettia, koska ei ollut vielä tarvetta. Jossain kohtaa naisten MM-kisojen aikaan sen tilasin, koska halusin nähdä ratkaisupelit ja jatkaa siitä miesten kisoihin. Tänään sitten olisin katsonut ensimäisen erän USA-Ranska pelistä ennen töihin lähtöä, mutta eipä tullut muuta kuin tennistä ja jalkapalloa canalin kanavilta. Ihmettelin sitten myös mistä MTV3 Max HD kanava on ilmestynyt.

Sitten rupesin katsomaan netistä tietoja kun veljeni sanoi että kyllä se peli tulee siltä Canal+ MM 24/7 kanavalta. Meinasi siinä sitten verisuonet päästä katkeilla kun löysin tiedon ettei Sonera sitä saa laajakaistalla näyttää. Eipä kukaan ole sellaista kertonut. Kanavapakettia tilatessani (netissä) ei myöskään mainittu missään kohtaa viime kuussa sitä ettei se kanava kuulu pakettiin. Olisi mielestäni pitänyt olla selkeästi pakettien kohdalla tieto siitä ettei se kanava kuulu pakettiin, mutta pakettien myymistä haluttiin totta kai kasvattaa sillä ettei sitä mitenkään mainittu. En edes tiennyt sitä että sellainen kanava olisi edes tulossa. Ei mitään infoa siitä koko kanavasta ollut missään Soneran sivuilla. Oli vain mainoksia että kaikki MM-lätkän ottelut tulee canal+ paketilla näkyviin. KAIKKI.

Kaikki eivät kuitenkaan näe, sen te varmaan tiedätte jo, mutta informaatiota ei tästä kuitenkaan ole tullut minkäänlaista. Ei edes sähköpostista löytynyt mitään infoa tästä aiheesta.

En missään nimessä olisi tilannut kyseistä pakettia jos olisin tiennyt tämän. Minulle ei, EI kelpaa hyvitykseksi tästä MTV3 Max HD kanava, ei Canal+ urheilun HD kanava, eikä myöskään mikään muukaan kanava. En seuraa jalkapalloa, en seuraa formuloita, canal+ ei tarjoa minulle mitään muuta hyvää kuin lätkän mm-kisat, joista en voi hyötyä. Minulle kelpaa hyvitykseksi ainoastaan joko Suomen pelit teräväpiirtolaadulla tai kanavapaketin purku. En rupea maksamaan tyhjästä, rahat osaan heittää hukkaan ilman turhaa kanavapakettiakin.

Ja ennenkuin vastaatte mitään, niin totean etten tällä viestillä hae vastausta teiltä, koska tiedän ettette osaa mitään hyvityksistä sanoa täällä ja ohjaatte asiakaspalveluun, ilmaisen vain mielipiteeni tästä koko hommasta mikä on vain paisuttanut kotikisojen farssia entisestään.

Lisään vielä sen, että kun täällä olen lukenut näitä viestejä samasta aiheesta, niin minun mielikuvani mukaan te tallennatte jokaisen puhelun joka asiakaspalveluun on tehty. Pitäkää joku viikonloppu koko henkilöstö töissä kuuntelemassa niitä nauhoja, joissa on asiakkaille luvattu että kaikki kanavat/kaikki Mertarannan selostamat pelit näkyy tässä canal+ paketissa ja potkikaa pihalle kaikki ne jotka ovat näin luvanneet, vaikka tasan tarkkaan ovat tietäneet ettei se tärkein kanava näy. Vai kannustatteko työntekijöitänne huijaamaan ihmisiä? Vai eikö teidän yrityksessä kaikki tieto kulje henkilökunnalle, kun tällaista pääsee tapahtumaan?
Nyt vastarintaan, ei tämä touhu muuten muutu parempaan suuntaan! Jokainen laittaa reklamaation ihan mistä vaan, koska soneralla tuskin mikään toimii.
Minä ainakin aion varata soittoajan ja perua canal+ TOTALIN. Siihen piti kuulua kaikki ja näin ei ole.
Ja katellen on pidänkö ees maikkarin pakettia enää.
Täällä kans yksi jota on kustu ja pahasti silmään. Ihan käsittämätöntä toimintaa. Ite otin kans ton canalin paketin siksi että näkyis tuo 24/7 ja niinhän ne sieltä lupas, mut eipä sit näkynykkään. Nyt vielä lisäksi kiinni sonerassa 2 vuotta eli toisin sanoen sama ku laittas rahat roskapönttöön. Heti kuin vaan mahdollista minä poistun soneran asiakaslistoilta ja luulenpa että niin tapahtuu aika monen muunkin kohdalla. Voi minkä mokan sonera teki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nyt on varattu soito aika asiakas palveluun maanantaiseksi jollei tämä mies ainakin peruttaa ainakin ton canal+ total paketin
Sama juttu kuin monelle. Otin tämän koti-tv juuri mm-kisojen takia, kun myyjä sen minulle lupasi mertarannan kera ja että joka matsi näkyy.. Käytävä kysymässä sonera kaupassa, että ottaako ne kamat siellä vastaan.
Olen varmaan taas vain puusilmä... Laittaisko joku linkkiä sivustolle, josta soneralle voi nykyisin jättää soittopyynnön? Viimeviikolla vielä löytyi hyvin helposti tuo sivusto, mutta nyt ei enää millään osu silmään.

Vastaa