Lueskelin aikani tätä "palutesivustoa" ja pakko laittaa myös omat kokemukset aiheesta.
18.3 on toimitettu laitteet ja liittymä 24/1. vieläkään Tompsoni ei toimi(vanha telewell ea510 toimii että tämänkin voin tänne laittaa. Motor Ola ei saa asetuksia kuntoon jää jumiiin juurikin tuohon 1/2 päivitys 100%..... .....
Asiakaspalveluun / vikapalveluun on soiteltu ainakin 7 kertaa jo tässä vajaassa parissa viikossa. Nytkin on vikailmo sisällä mutta mitään ei kuulu... en myöskään jätä Tompsonia kiinni puh.piuhaan koska työasioita joutuu hoitamaa nettiä käyttäen... odotellaan...
Asiakaspalvelussa ei taiada olla kuin 1 henkiläö joka tietää jostain asioista jotain... kaikki muut vain kummastelee-hämmästelee. Prkl.
KotiTv ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.