Skip to main content

KotiTv ei toimi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Lueskelin aikani tätä "palutesivustoa" ja pakko laittaa myös omat kokemukset aiheesta.
18.3 on toimitettu laitteet ja liittymä 24/1. vieläkään Tompsoni ei toimi(vanha telewell ea510 toimii että tämänkin voin tänne laittaa. Motor Ola ei saa asetuksia kuntoon jää jumiiin juurikin tuohon 1/2 päivitys 100%..... .....
Asiakaspalveluun / vikapalveluun on soiteltu ainakin 7 kertaa jo tässä vajaassa parissa viikossa. Nytkin on vikailmo sisällä mutta mitään ei kuulu... en myöskään jätä Tompsonia kiinni puh.piuhaan koska työasioita joutuu hoitamaa nettiä käyttäen... odotellaan...

Asiakaspalvelussa ei taiada olla kuin 1 henkiläö joka tietää jostain asioista jotain... kaikki muut vain kummastelee-hämmästelee. Prkl.

2 kommenttia

  • April 1, 2011
En ole minäkään saanut Thompsonin modeemia toimimaan. Ohjelman lataus pysähtyy kolmanteen palloon joka muuttuu punaiseksi. Kahden illan puuhastamisen jälkeen jo valmis nostamaan kädet pystyyn; EI SE NÄIN VAIKEAA SAISI OLLA!

  • April 6, 2011
Pitäsi tietää vähintäänkin mistä liittymästä on kyse, jotta pystyisi tarkemmin kommentoimaan. Kyse voi olla niin monesta eri asiasta. Toisella ongelmana voi olla kiinteäksi määritetty sisäverkon IP-osoite ja toisella keskeneräinen Koti TV:n tekniikan yliheitto verkon puolella.

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata ehkä tarkemmin. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Ohjeet ja vinkit -sivuilla on artikkeli otsikolla Sonera Koti TV:n käyttöönotto. Näistä ohjeita saattaa löytyä apu ongelmaan.