Skip to main content
vika alkoi eilen eikä teidän omilla häiritiedote sivulle ole mitään ilomoitusta miksi mette ilmoita siellä häiriöistä vai onko se likaa pyydetty ilmoittaa kaikisdta häiriöistä ???
Tietojemme mukaan Koti TV -palvelussa ei ole havaittu yleistä häiriötilannetta 8. - 9.8. aikoihin, joten kyse voi olla nyt liittymääsi koskevasta ongelmatilanteesta.

Jos Koti TV -palvelussa on vielä ilmennyt häiriötä, koita ensin Koti TV -palveluun kuuluvien laitteiden sammuttamista muutaman minuutin ajaksi irrottamalla laitteista virtajohdot. Varmista myös, että Koti TV:n digiboksi on kytketty oikein verkkokaapelilla modeemiisi (tai palvelureitittimeen, jos Koti TV -palveluun on kuulunut digiboksin lisäksi palvelureititinlaite).

Kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 901010 (mpm/pvm), jos ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla. Voit jättää vikailmoituksen myös vikailmoituslomakkeen kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa