vika alkoi eilen eikä teidän omilla häiritiedote sivulle ole mitään ilomoitusta miksi mette ilmoita siellä häiriöistä vai onko se likaa pyydetty ilmoittaa kaikisdta häiriöistä ???
Sivu 1 / 1
Tietojemme mukaan Koti TV -palvelussa ei ole havaittu yleistä häiriötilannetta 8. - 9.8. aikoihin, joten kyse voi olla nyt liittymääsi koskevasta ongelmatilanteesta.
Jos Koti TV -palvelussa on vielä ilmennyt häiriötä, koita ensin Koti TV -palveluun kuuluvien laitteiden sammuttamista muutaman minuutin ajaksi irrottamalla laitteista virtajohdot. Varmista myös, että Koti TV:n digiboksi on kytketty oikein verkkokaapelilla modeemiisi (tai palvelureitittimeen, jos Koti TV -palveluun on kuulunut digiboksin lisäksi palvelureititinlaite).
Kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 901010 (mpm/pvm), jos ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla. Voit jättää vikailmoituksen myös vikailmoituslomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos Koti TV -palvelussa on vielä ilmennyt häiriötä, koita ensin Koti TV -palveluun kuuluvien laitteiden sammuttamista muutaman minuutin ajaksi irrottamalla laitteista virtajohdot. Varmista myös, että Koti TV:n digiboksi on kytketty oikein verkkokaapelilla modeemiisi (tai palvelureitittimeen, jos Koti TV -palveluun on kuulunut digiboksin lisäksi palvelureititinlaite).
Kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 901010 (mpm/pvm), jos ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla. Voit jättää vikailmoituksen myös vikailmoituslomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.