KotiTV:n irtisanominen
Sellasta olisin tiedustellut että kun on tuo 14 päivän palautusoikeus tuossa kotitvssä sen vastaanottamisesta, ja vastaanotin sen 28.2, ja nyt kun on lauantai ja huomenna sunnuntai. Niin riittääkö että maanantaina 14.3 soitan ja irtisanon kotitv sopimuksen ja laitan maanantaina postiin nuo vehkeet takaisinpäin. Kun ei vissiin kukaan ole näin viikonloppuna ottamassa laitteita eikä irtisanomista vastaan ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.