Skip to main content

KotiTV:n irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sellasta olisin tiedustellut että kun on tuo 14 päivän palautusoikeus tuossa kotitvssä sen vastaanottamisesta, ja vastaanotin sen 28.2, ja nyt kun on lauantai ja huomenna sunnuntai. Niin riittääkö että maanantaina 14.3 soitan ja irtisanon kotitv sopimuksen ja laitan maanantaina postiin nuo vehkeet takaisinpäin. Kun ei vissiin kukaan ole näin viikonloppuna ottamassa laitteita eikä irtisanomista vastaan ?

4 kommenttia

  • March 13, 2011
Kyllä kerkeät 14.3 irtisanoa sopimuksen.

Muista vaatia että vahvistavat irtisanomisen joko tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Ihan vaan sillä että sinulle jää todiste siitä että olet irtisanomisen tehnyt.

  • March 15, 2011
djmixeri: Palvelukuvauksen mukaan asiakkaalla on oikeus peruuttaa puhelimitse tai internetissä tehty sopimus 14 vuorokauden kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Peruutus tehdään ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakaspalveluun voit ottaa yhteyttä puhelimitse p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30), jättämällä palvelupyynnön tai varaamalla soittoajan ajanvarauskalenterista.

  • March 15, 2011
[quote="Anni"]djmixeri: Palvelukuvauksen mukaan asiakkaalla on oikeus peruuttaa puhelimitse tai internetissä tehty sopimus 14 vuorokauden kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Peruutus tehdään ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Eikös se kuitenkin ole 14 vuorokautta tavaran saapumisesta eikä tilausvahvistuksen saapumisesta?

Ainakin Kuluttajaliitto kirjoittaa seuraavaa:


"Kirjallinen peruuttamisilmoitus on lähetettävä 14 päivän kuluessa tavaran tai tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös vastaanotetun tavaran palauttaminen em. ajan kuluessa. Määräaikaa laskettaessa ei oteta lukuun sitä päivää, jolloin tavara otettiin vastaan.

Myyjän on tavaran takaisin saatuaan viivytyksettä palautettava ostajalle, mitä kauppahinnasta on maksettu. Lisäksi myyjän on korvattava ostajalle tavaran palauttamisesta aiheutuneet kulut, kuten esim. postikulut."

  • March 15, 2011
Tottakai se on 14 vuorokautta tavaran vastaanottamisesta. Tuohan olisi ihan naurettavaa että tänään saat tilausvahvistuksen ja ensi viikolla laitteet. Siinä olisit siis menettänyt viikon palautusoikeudesta.