Tilasin KotiTV:n ja UrhoTV-totalin ja sain tarvittavat tunnukset ja digiboksin tänään. Missään vaiheessa ei kerrottu, että palvelun toimiseen vaadittaisiin uusi palvelureititin vanhan tilalle. Onko todellakin näin, että uusi palvelureititin vaaditaan?
Tällä hetkellä käytössäni on TeleWell-reititin, josta laajakaista jakautuu huonekohtaisiin laajakaista-pistokkeisiin. KotiTV:n asennus meni muuten ihan hyvin, mutta kuvaa ei näy. Kaikki pallot olivat vihreitä ja asennus meni loppuun, mutta asennuksen loputtua ruutu jäi valkoiseksi eikä kaukosäätimelläkään pysty tekemään mitään. Sama toistuu kun otan virran pois kokonaan digiboksista.
Helppiä?
KotiTV:n käyttöönotto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.