Osaisiko kukaan sanoa, onko mahdollista katsoa 16:10 mallisesta näytöstä KotiTV:tä niin, että kuva skaalautusi muotoon 16:9?
Minulla KotiTV digiboksin 4:3 ja Full Screen kuvamuodot skaalautuvat molemmat 16:10 mukaisesti, eli kuva on pystysuunnassa hiukan venytetty. Pystynkö mitenkään muokkaamaan asetuksia niin, että kuva skaalautuisikin 16:9 mukaisesti?
Näyttöni on siis tämä: SyncMaster 215TW. Ja siinä kuva on 16:10 kokoinen.
KotiTV:n kuvan skaalautuminen 16:10 näytössä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.