Jostain syystä KotiTV:n oletusäänitaso on nykyään tapissa. Eli kun töpseli on irti seinästä ja sen kytkee kiinni, niin oletusäänitaso on nykyään tapissa. Aiemmin se oli pari pykälää alempana, joka oli sopiva.
Oletustasoa ei varmaankaan saa muutettua? Voisiko sen muuttaa takaisin seuraavassa päivityksessä?
KotiTV:n oletusääni tapissa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.