Ilmeisen LAAJA vika KotiTV:n puolella jatkuu yhä.. Korjausta ennen maanantaita??
Eli esim MTV3 max ei näy .. jäivät Nesterallin loppuhetket näkemättä kuten F1 aika-ajot.
Miten käy sunnuntain Unkarin kisan???
Tiedotus ei ainakaan toimi.. Sähköposti tai tekstiviesti olisi kohdallaan.. tai liikaa vaadittu..
Sivu 1 / 1
Joo, kyllä voisi jonkun häiriötiedotteen laittaa näinkin vakavasta ongelmasta.
Buuttailee vaan koko ajan, ja kolmosen max on nyt SVT aamuohjelma, kovalevyltä...
Onnetonta.
Buuttailee vaan koko ajan, ja kolmosen max on nyt SVT aamuohjelma, kovalevyltä...
Onnetonta.
mikaknurmi kirjoitti: Joo, kyllä voisi jonkun häiriötiedotteen laittaa näinkin vakavasta ongelmasta.
Buuttailee vaan koko ajan, ja kolmosen max on nyt SVT aamuohjelma, kovalevyltä...
Onnetonta.
Todella onnetonta kun vika koskee todennäköisesti satoja liittymiä jollei kaikkia?? Ei mitään tietoa vaikka vikailmoitus jätetty lauantaina ennen klo 16aa. Peruttava palvelu ilmeisesti. Saunavisio ja Elisaviihde sentään vikaselvitystenkin puolesta nopeampi. Noh..Kotimaassa Elisa ja Sonera Ruotsissa...se välimatka ilmeisesti??
Näyttäs taas toimivan. Mites onko tästä nyt otettu opiksi? Mitäs jos se menee solmuun taas joku toinen vkloppu?
laak kirjoitti: Näyttäs taas toimivan. Mites onko tästä nyt otettu opiksi? Mitäs jos se menee solmuun taas joku toinen vkloppu?
Ai että toimii taas, lähes 2 täyttä vuorakautta myöhemmin..huh.. Virka-aika päättyy ilmeisesti launtaina klo 16:30 ja tämän jälkeen ei mitään ennen maanantaita..huh huh.
Onkohan kaiken takana pieni virhe.. ja...
Maksukanavat ovat muuttuneet salatuiksi
Muistithan tarkistaa, että olet maksanut viimeisimmän laskusi? Maksukanavat suljetaan kuukauden viimeinen arkipäivä, mikäli maksu ei ole saapunut Soneran pankkitilille tätä ennen. Palvelu avataan automaattisesti, kun olet maksanut erääntyneet laskusi. Palvelun avaamisesta peritään hinnaston mukainen avausmaksu.
Ovat peijakkaat vain "unohtaneet" päivittää luvat kanaville. Eikä mitään vikatiedotuksia..ei vastauksia vikailmoitukseen..ei siis mitään vaikka vika koski ilmeisesti satoja asiakkaita tai "entisiä" asiakkaita?????
Juuri kuulin että vikatiedotetta värkkäillään pikkuhiljaa joten hiljaako hyvä tulee????
Jos kanavat katkovat edelleen tai digiboksi käynnistyy itsestään uudelleen, ilmoita asiasta Vikapalveluun joko TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella tai soittamalla 0206 90101.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.